روایت زندگی مفسر بزرگ قرآن در نمایش رادیویی «کیش مهر»
کد خبر: 3428153
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

روایت زندگی مفسر بزرگ قرآن در نمایش رادیویی «کیش مهر»

گروه هنر: مجموعه نمایش رادیویی «کیش مهر» که از عصر امروز در رادیو نمایش پخش می‌شود به زندگی علامه طباطبایی، مفسر بزرگ قرآن خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، «کیش مهر» عنوان مجموعه نمایشی رادیویی است که پخش آن از عصر امروز، 10 آبان در رادیو نمایش آغاز خواهد شد.
این نمایش رادیویی که کارگردانی آن را جواد پیشگر به عهده دارد به نویسندگی داوود نقلانی به مقطعی از زندگی علامه فقید طباطبایی خواهد پرداخت که ایشان در 23 سالگی و پس از اتمام تحصیلات دینی خود در مدرسه طالبیه تبریز برای تکمیل علوم و معارف دینی به همراه خانواده و برادر کوچکترش محمد‌حسن عازم حوزه‌ نجف اشرف می‌شوند.
در ادامه روایت این نمایش رادیویی، علامه طباطبایی در همان اولین روزهای اقامت‌شان، مجتهد جلیل‌القدر قاضی طباطبایی که با علامه نیز خویشاوندی دوری داشته است به ایشان مراجعه کرده و ایشان را برای تحصیل در نجف اشرف راهنمایی می‌کند تا اینکه ...
«کیش مهر» به تهیه‌کنندگی عذرا وکیلی، صدابرداری رضا طاهری و افکتوری نرگس موسی‌پور از امروز، 10 آبان ساعت 18:30  روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

captcha