روشن‌ترین سند خیانت آمریکا به ملت ایران کودتای ۲۸ مرداد است
کد خبر: 3443752
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

روشن‌ترین سند خیانت آمریکا به ملت ایران کودتای ۲۸ مرداد است

گروه سیاسی: امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: یکی از روشن‌ترین اسناد خیانت آمریکا به ملت ایران تدارک کودتای ۲۸ مرداد و سرنگونی دولت دکتر مصدق است که با روی کارآوردن رژیم دست نشانده پهلوی، دور جدید از استبداد را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، روز گذشته در مراسم راهپیمایی 13 آبان حجت الاسلام سید امیرمحمدی پور، امام جمعه اسلام آبادغرب در مراسم راهپیمایی 13 آبان در این شهرستان با بیان این که تجربه تاریخی ملت ایران نشان داده ماهیت آمریکا تغییری نخواهد کرد و هرنوع نزدیکی به این دولت به ضرر ماست، گفت: سیاست های امپریالیستی آمریکا موجب نفرت جهانیان از این دولت ستمگر شده است.

وی افزود: مادامیکه سیاست های ظالمانه آمریکا تداوم داشته باشد ملت های آزاده جهان از آمریکا متنفر خواهند بود.

حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به این که از ابتدای انقلاب سمت و سوی شعارهای ما آمریکا را هدف گرفته که نماد ظالمین عالم است اظهار کرد: از ابتدای انقلاب سمت و سوی شعارهای ما آمریکا را هدف گرفته که نماد ظالمین عالم است.

امام جمعه اسلام آبادغرب به اشتباه مصدق در اعتماد به آمریکا پس از ملی شدن صنعت نفت اشاره داشت و گفت: یکی از روشن ترین اسناد خیانت آمریکا به ملت ایران تدارک کودتای 28 مرداد و سرنگونی دولت دکتر مصدق است که با روی کارآوردن رژیم دست نشانده پهلوی، دور جدید از استبداد را آغاز کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اعلام حمایت رهبری از دولت و تیم مذاکره کننده ما نیز پشتیبان دولت و تمام خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و اختلاف نظرهای داخلی نباید ما را از دشمن خارجی غافل کند.

حجت الاسلام محمدی پور افزود: عزت و سربلندی مردم و حکومت ایران ناشی از استکبارستیزی و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های آمریکا و ایادی اوست و ما تا حصول پیروزی نهایی از حرکت باز نخواهیم ایستاد و روحیه ظلم ستیزی خود را حفظ کرده و یاور تمامی مظلومان عالم خواهیم بود.

captcha