بازدید مدیران اتحادیه‌ها از پروژه صحن و شبستان حضرت زهرا(س) در نجف
کد خبر: 3444324
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
کوششی خبر داد:

بازدید مدیران اتحادیه‌ها از پروژه صحن و شبستان حضرت زهرا(س) در نجف

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور از بازدید مدیران عامل اتحادیه‌ها واعضای این هیئت مدیره از پروژه صحن و شبستان حضرت زهرا(س) در نجف خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به عزیمت مدیران عامل اتحادیه‌ها و اعضای هئیت مدیره اتحادیه کشوری از روز گذشته، 15 آبان‌ماه به عتبات عالیات، گفت: این کاروان متشکل از 72 نفر جمعه، 15 آبان‌ماه به نجف اشرف رسیدند.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده در این مدت، ادامه داد: انجام زیارت دسته‌جمعی در شب گذشته، عزیمت به مسجد کوفه و انجام اعمال آن در شنبه، 16 آبان‌ماه، بازدید پروژه صحن و شبستان جامع حضرت زهرا(س) در جوار حرم مطهر امیرالمؤمنین علی(ع) و مراحل بازسازی حرم مولای متقیان حضرت علی(ع) از جمله برنامه‌هایی بوده است که انجام گرفت. همچنین انجام زیارت وداع طی عصر امروز از دیگر برنامه‌هایی است که برپا می‌شود.

کوششی با اشاره به اینکه صبح فردا، 17 آبان‌ماه کاروان به مسجد سهله می‌روند و اعمال آن را به‌جا می‌آورند، عنوان کرد: سپس به سمت کربلای معلا حرکت می‌کنند. در نظر داریم تا جلسات اعضا را در کربلای معلا برگزار کنیم.

captcha