کد خبر: 3446244
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

حضور نمایندگان پیام نور خوزستان در جشنواره ملی قرآن دانشجویان

گروه فعالیت‌های قرآنی: دانشجویان برگزیده دانشگاه پیام نور استان خوزستان به سی‌امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور راه یافتند.

مهدی یگانه‌زاده سرپرست مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: دانشجویان برگزیده نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور از استان خوزستان به سی‌امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور راه یافته‌اند.

وی بیان کرد: مهدی سیاحی در رشته اذان از دانشگاه پیام نور هویزه، حسن حزبایی در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم از و مائده چراغی در رشته ترجمه و مفردات قرآنی هر دو از مرکز اهواز در سی‌امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور حضور دارند.

یادآور می‌شود،‌ سی‌امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور فردا سه‌شنبه، 19 آبان‌ماه به میزبانی مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) آغاز خواهد شد. مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعت 19 خواهد بود و مراسم اختتامیه نیز ساعت 19 پنج‌شنبه، 21 آبان‌ماه برگزار می شود.

در این جشنواره مسابقات در بخش‌های کتبی شامل پنج رشته، شفاهی شامل هشت رشته، پژوهشی شامل سه رشته، فناوری شامل دو رشته، هنری شامل 9 رشته و ادبی نیز چهار رشته است. در بخش کتبی 117 شرکت کننده، بخش شفاهی 266 نفر، پژوهشی، فناوری، هنری و ادبی نیز مجموعاً 360 نفر حضور دارند که جمع شرکت‌کنندگان به 743 نفر می‌رسد.

captcha