کد خبر: 3455673
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

اجرای تعزیه حضرت رقیه (س) در بافق

کانون خبرنگاران افتخاری: به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) گروه نمایش رسالت بافق تعزیه‌ای به روی صحنه آورد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، این نمایش داستان حضرت رقیه(س) است که همراه با کاروان اسرای کربلا در خرابه شام خواب پدر خود حضرت امام حسین (ع) را می‌بیند.

سیدکاظم عباس‌زاده، مدیرمسئول گروه نمایش رسالت و نویسنده و کارگردان این اثر مذهبی از خانواده های بافقی دعوت کرد تا علاقمندان همه روزه از ساعت 19 در محل تعزیه خانه زینبیه محل اختصاصی گروه واقع در خیابان مهدیه بافق جهت  دیدن نمایش مراجعه نمایند. اجرای این نمایش تا 2 آذرماه ادامه دارد.

ریحانه اسدی‌زارچی

captcha