نتایج مسابقات قرآن اوقاف خوزستان اعلام شد
کد خبر: 3455958
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

نتایج مسابقات قرآن اوقاف خوزستان اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی برگزیدگان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خوزستان در دو بخش آقایان و بانوان اعلام شد.

ناصر دغاغله، مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: نتایج سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خوزستان با معرفی نفرات اول تا سوم اعلام شد.

وی گفت: در بخش آقایان و در رشته قرائت سید جاسم موسوی، سید عباس موسوی و محمدعلی ناصری رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند. همچنین، در رشته ترتیل رحیم شریفی، عبدالامام حمادی و محسن سلیمانی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

دغاغله با بیان اینکه در رشته اذان نیز مهدی سیاحی، خلیل سواری و اکبر مرادی‌نیا اول تا سوم شدند، ادامه داد: احمدحسن راهی‌مالکی، جعفر منادی، حمزه باغنده رتبه‌های اول تا سوم رشته دعاخوانی را را از آن خود کردند.

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان به معرفی برگزیدگان رشته حفظ قرآن کریم پرداخت و افزود: در رشته حفظ 5 جزء روح‌الله حبیبی‌مقدم، محمد مقدم و امین حزباوی، در رشته حفظ 10 جزء محمد سیلاوی، محسن سواری و میلاد آلبوغبیش، در رشته حفظ 20 جزء؛ اسحاق زویدات، مهدی کثیر و علی ظفری، در رشته حفظ کل قرآن کریم؛ علیرضا سامری، فریح ثناگوی کعبی و سعید غلامرضا راوی به عناوین برتر دست یافتند.

وی به معرفی برگزیدگان بخش بانوان مسابقات پرداخت و گفت: نزیهه جنامی، آمنه آلبوخنفر، محدثه موسوی در رشته قرائت به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند. در رشته ترتیل نیز مرضیه جلال‌الدین صالحی، آمال ساعی و منیژه عبداللهی‌نژاد  رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

دغاغله با اشاره به اینکه در رشته دعاخوانی فاطمه ناصرزاده، مریم نصرت‌منش و سهیلا آلبوغبیش به عناوین برتر دست یافتند، گفت: در رشته حفظ 5 جزء فاطمه آذین، فاطمه هدی‌نبوی و اشرف سمیری، در رشته حفظ 10 جزء؛ یاسمین پیرا، نسیمه نوروزی‌فرد، کفایت موسوی‌رابطی، در رشته حفظ 20 جزء مریم جاسمی، سیده مریم موسوی‌جابری و زینب عفری و در رشته حفظ کل قرآن کریم فاطمه پنبه‌دانه، زهرا سبحانی و فاطمه توحیدی‌پور اول تا سوم شدند.

وی بیان کرد: در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خوزستان 425 شرکت‌کننده خانم و آقا در رده سنی بالای 18 سال از سراسر استان حضور داشتند.

captcha