اهم فعالیت‌های قرآنی نیروی دریایی ارتش اعلام شد
کد خبر: 3456728
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
به مناسبت فرارسیدن روز هفتم آذر ماه؛

اهم فعالیت‌های قرآنی نیروی دریایی ارتش اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: به مناسبت فرارسیدن روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های قرآنی این مرکز اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به مناسبت فرارسیدن هفتم آذر ماه مصادف با روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی ارتش طی جلسه ای که به همین منظورامروز سه شنبه 3 آذرماه  در معاونت فرهنگی و روابط عمومی نیروی دریایی برگزار شد، گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در طول سال برنامه‌های متنوع قرآنی را برای کارکنان و خانواده‌ها برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی دریایی برنامه‌های دیگری مانند برپایی بیش از 20 محفل انس با قرآن کریم در کلیه پایگاه‌های و مناطق نیروی دریایی ویژه کارکنان و خانواده‌ها، برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات قرآنی، اعزام خانواده‌ها  و نفرات برتر قرآنی به اردوهای زیارتی و سیاحتی مانند مشهد مقدس، واگذاری قلم قرآنی با شرایط اقساط، تقدیراز پیشکسوتان قرآنی و برپایی مسابقات قرآنی مانند حفظ، اطلاعات قرآنی در مساجد، شهرک‌ها و منازل سازمانی  نیروی دریایی را ازجمله برنامه‌های پیش رو دراین هفته نام برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده به برگزاری محافل قرآنی در ناو گروه‌های  نیروی دریایی اشاره کرد و افزود: یکی از مراسمات قرآنی که در طول هفته نیروی دریایی برپا می‌شود، محفل انس با قرآن کریم درعرش ناو دماوند جمهوری اسلامی ایران است که  فضای بسیارمعنوی را برای این ناو به همراه دارد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی ارتش در پایان به اهمیت رونق فعالیت‌های قرآنی در سطح نیروهای دریایی  به لحاظ موقعیت خاص این نیرو تاکید کرد.

captcha