همایش «وقف و رسانه» در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3460742
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
عبدالجباری خبر داد:

همایش «وقف و رسانه» در تبریز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی از برگزاری همایش «وقف و رسانه» در روز سه شنبه ۲۴ آذرماه سالجاری در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، رحیم عبدالجباری، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی امروز، 23 آذر از برگزاری همایش وقف و رسانه در آخرین روز از هفته وقف خبر داد و گفت: همایش وقف و رسانه روز سه شنبه 24 آذرماه سال جاری ساعت 15:30 در سالن آمفی تئاتر اداره کل محیط زیست استان برگزار میشود.

وی افزود: هدف از این همایش تجلیل از اصحاب رسانه‏ای است که در طول سال اداره کل اوقاف و امور خیریه استان را در رسیدن به اهداف خود در راستای عمل به نیت واقفان یاری کرده‏اند.

عبدالجباری ادامه داد: تبیین راهکارهای جدید تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف از دیگر اهداف برگزاری این همایش است تا برای حاضران و مردم تبییین شود که چگونه می‌‏توانند فرهنگ وقف را درسطح استان گسترش داده و امامزاده‏های شهر و استان را طبق فرموده‏های رهبر معظم انقلاب اسلامی به قطب فرهنگی تبدیل کنند.

وی تأکید کرد: امامزاده‌‏ها طبق فرمودههای رهبر معظم انقلاب باید قطب فرهنگی و محل انس با خدا برای مردم باشد و در خصوص این فرهنگ‏سازی نیز رسانه‏‌ها نقش تعیین‏‌کننده دارند.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان با اشاره به اینکه این همایش برای سومین سال متوالی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این همایش با شعار «وقف، رسانه و چشم‌‏انداز فرارو» با سخنرانی حجتالاسلام مصائبی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان و لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان همراه خواهد بود.

captcha