نگاهی به محافل پنجمین روز مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3462356
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

نگاهی به محافل پنجمین روز مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: در پنجمین روز برگزاری مسابقات سراسری قرآن، شاهد برگزاری محافل انس با قرآن متعددی در سطح استان کرمانشاه هستیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به کرمانشاه، در پنجمین روز مسابقات سراسری قرآن نیز همچون روز گذشته 10 محفل انس با قرآن کریم برگزار می شود.
حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم‌(ص) از ساعت 8 صبح امروز میزبان محفلی با حضور امین عبدی، قاری استانی و جواد کاشفی، قاری بین المللی کشورمان بوده است. حوزه علمیه بانوان صحنه نیز از ساعت 8 امروز محفل انس با قرآنی را با حضور سجاد پروینی نژاد، قاری استانی و وحید وکیلی، قاری بین المللی کشورمان برگزار کرده است.
مسجد حضرت زهرا (س) کرمانشاه نیز در این روز و بعد از نماز مغرب و عشاء میزبان محفلی با حضور سید جواد حسینی قاری بین المللی کشورمان خواهد بود. همچنین در این روز مسجد سلمان فارسی کرمانشاه نیز میزبان محفل دیگری با حضور هوشنگ یاری، قاری استانی و جواد کاشفی، قاری بین المللی کشورمان خواهد بود. این محفل نیز بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.
مسجد الغدیر کرمانشاه نیز در این روز میزبان وحید وکیلی، قاری بین المللی کشورمان برای اجرای تلاوت در محل انس با قران خواهد بود. این محفل بعد از نماز عصر برگزار می شود. زندان دیزل آباد کرمانشاه نیز محفلی را با حضور سجاد پروینی نژاد، قاری استانی و حمیدرضا احمدی وفا، قاری بین المللی کشورمان برگزار می کند. این محفل ساعت 15 تا 17 برگزار می شود.

مسجد ثارالله کرمانشاه نیز محفل انس با قرآن خود را با حضور امین عبدی، قاری استانی و حمیدرضا احمدی وفا، قاری بین المللی کشورمان بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می کند.
مسجد فاطمیه(س) شهرستان کنگاور هم محفل انس با قران را با حضور ابوالفضل پورنوره، قاری استانی و جواد کاشفی، قاری بین المللی کشورمان برگزار می شود. این محفل بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.
سالن اجتماعات عمومی شهرستان کرمانشاه نیز میزبان یکی دیگر از محافل این روز است که با حضور محمد ابراهیم، قاری مدعو پاکستانی بوده است، این محفل ساعت 8 صبح برگزار شده است.

همچنین در صداوسیمای کرمانشاه نیز کرسی اذانگاهی با حضور وحید وکیلی، قاری بین المللی کشورمان برگزار شده است. این کرسی ساعت 12:30 برگزار شده است.
captcha