ثبت‎نام در جشنواره سراسری «ترنم آسمانی» آغاز شد
کد خبر: 3463452
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
بلاغی خبر داد:

ثبت‎نام در جشنواره سراسری «ترنم آسمانی» آغاز شد

گروه هنر: مسئول دبیرخانه جشنواره سراسری «ترنم آسمانی» از آغاز ثبت‌‎‎‏‏‎‎‏نام و ارسال آثار برای شرکت در اولین دوره جشنواره سراسری «ترنم آسمانی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، سیدمحمدحسین بلاغی، مسئول دبیرخانه جشنواره سراسری «ترنم آسمانی» امروز، نهم دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت‏نام در سه بخش اجرای زنده، تولیدات استودیویی و ابتهال صورت می‌‏گیرد که بخش زنده شامل اجرای همخوانی قرآن کریم و اجرای تواشیح و مدیحهسرایی و بخش تولیدات شامل تولیدات استودیویی آکاپلا، تولیدات استودیویی موسیقایی و تولیدات استودیویی سایر زبان‏‏ها است.

وی با بیان اینکه ثبت‏نام و ارسال آثار باید طبق ضوابط عمومی و اختصاصی هربخش صورت گیرد، خاطرنشان کرد: در برخی از بخش‏ها ارسال آثار به صورت اینترنتی بوده و دربخش‏‎‌‎‏‌‎‎‏های زنده ارسال آثار به صورت پستی خواهد بود.

بلاغی با بیان اینکه شرکت‏کنندگان باید همزمان با ثبت نام در سایت و ارسال آثا ، متن و ترجمه آثار را نیز ارسال کنند، افزود: مهلت ارسال آثار تا پایان دی ماه سال جاری است و علاقمندان برای ثبت نام، ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی www.TarannomeAsemani.ir مراجعه نمایند.

یادآور میشود، اولین دوره جشنواره سراسری « ترنم آسمانی » با یادبود گرامیداشت مهاجرین الی‏‌الله گروه تواشیح باقرالعلوم(ع) آبادان و به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز برگزار م‏یشود.

براساس این گزارش، شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است.

captcha