تلفنی در مسابقه اذان‌گویی شرکت کنید
کد خبر: 3472216
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

تلفنی در مسابقه اذان‌گویی شرکت کنید

گروه جامعه: دومین دوره مسابقه «برادرم اذان بگو» به سه طریق تلفنی، پیامکی و حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با هدف ترویج فرهنگ اذان زنده و حلقومی، مسابقه بزرگ اذان ویژه آقایان با همت نماز یاوران كانون فرهنگی هنری صابرین مسجد حضرت زینب (س) و با همكاری ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، ستاد دهه فجر خراسان رضوی، دبیرخانه فرهنگی مساجد مشهد، شورای محلات شهرداری مشهد، موسسه آموزش عالی خراسان، حوزه مقاومت ناحیه 5 سلمان، شهرداری منطقه 11 مشهد و پایگاه مقاومت بسیج جواد الائمه(ع) برگزار می‌شود.

این مسابقه در سه گروه سنی كودكان7تا 12 سال، نوجوانان 13 تا 17 سال و جوانان 18 تا 25 سال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از 17 تا 22 بهمن ماه فرصت دارند با شماره گیری تلفن 35012201-051 و یا از طریق ارسال پیامك به شماره: 09158113039 در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان با گرفتن شماره 35012201-051 ضمن اعلام مشخصات خود پشت تلفن اذان می‌گویند و صدای آنها ضبط می‌شود. افرادی نیز که از طریق پیامک ثبت‌نام می‌کنند برای گفتن اذان به صورت حضوری دعوت می‌‌شوند.

به نفرات اول تا سوم هر گروه سنی نیز روز شنبه 24 بهمن ماه همزمان با جشن میلاد حضرت زینب سلام الله علیها در مسجد حضرت زینب (س) شهر مشهد جوایزی اهدا می‌شود.

به گزارش ایکنا، این مسابقه به صورت کشوری برگزار می‌شود و سال گذشته، دانشجویان خارجی جامعه‌المصطفی(ص) العالمیه نیز در آن شرکت کرده بودند و به دلیل سهولت و جذابیت مسابقه به صورت تلفنی این بخش بیشتر مورد استقبال نوجوانان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است: در حاشیه این مسابقات برنامه آموزش اذان برگزار خواهد شد و برای تمامی شرکت‌کنندگان میثاق‌نامه‌ای ارسال می‌شود که علاقه‌مندان با دریافت و امضای این میثاق‌نامه متعهد می‌شوند در هر محلی که امکان گفتن اذان وجود دارد، با هدف فرهنگسازی و ترویج اذان زنده به این کار اقدام کنند.

captcha