حضور باصلابت جامعه تشکل‌های دینی آران و بیدگل در راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: 3474519
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
بیانیه اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل تأکید شده است؛

حضور باصلابت جامعه تشکل‌های دینی آران و بیدگل در راهپیمایی 22 بهمن

کانون خبرنگاران نبأ: روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با انتشار بیانیه‌ای از حضور باصلابت جامعه هیئات مذهبی، مداحان، روحانیون و مبلغان دینی و فعالان قرآنی این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با انتشار بیانیه‌ای از حضور باصلابت جامعه هیئات مذهبی، مداحان، روحانیون و مبلغان دینی و فعالان قرآنی این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.
در این بیانیه، با اشاره به اینکه ایام‌الله دهه فجر، یاد‌آور رشاد‌ت‌های ملت ایران و روزهای به خاطر ماندنی مبارزه فراگیر مردم با ظلم و ستم و سرنگونی طاغوت است، آمده است: انقلاب اسلامی ایران ثمره حرکت حق‌طلبانه وعدالتخواهانه مردمی است که اسلام را تنها راه نجات خود دانستند، راه امام حسین(ع) را برگزیدند تا دین حضرت محمد(ص) را یاری کنند.
این بیانیه تاکید کرده است: بی‌شک انقلابی که با ایمان، تقوا و معنویت شکل بگیرد، نورش جهانی خواهد شد و ظلم و تاریکی در مواجهه با نور حق و قدرت ایمان، شکست خورده است.
اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در ادامه این بیانیه آورده است: چه مژده‌ای زیباتر از آمدن بهار در پی یک زمستان تار و طولانی؟! چه بشارتی شیرین‌تر از بشارت خورشید در پی یک شب سرد و تاریک؟! چه پیامی نیک‌تر از پیام زلال آب برای لبانی تشنه و خشکیده؟! چه نوایی برتر از بشارت «جاء الحق» و «زهق الباطل»؟! قسم به شب پوشیده! که روز خواهد درخشید و بهاری‌ترین روز هستی، بر صحیفه‏ شب تار و طولانی، مُهر پایان خواهد زد.
در ادامه این بیانیه آمده است: 22 بهمن، روز دلدادگان عاشقی است که با عشق به کلام امام راحل(ره) گل تکبیر و شهادت را در جای جای میهن شکوفاندند، روز پیروزی حق بر باطل و روز پیروزی این ملت عظیم و سرفراز است که  «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد.
این بیانیه تصریح می‌کند: ملت بزرگ ایران در این روز مبارک، با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای عظیم‌الشان انقلاب و نیز رهبر فرزانه انقلاب، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیمانی دوباره خواهند بست و با عشق و اخلاص در تحقق این آرمان‌ها و نیز پشتیبانی از ولایت فقیه در راه اعتلا، اقتدار و سرافرازی میهن اسلامی گام برخواهند داشت.
در پایان این بیانیه آمده است: تشکل‌های دینی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از جمله تشکل بزرگ هیئات مذهبی، جامعه مداحان اهل‌بیت(ع) و شاعران آیینی، مؤسسات قرآنی و اعضای خانه‌های قرآن، کانون‌های فرهنگی، روحانیون و مبلغان دینی نیز هم پای سیل عظیم امت اسلامی، در راهپیمایی 22 بهمن خواهند خروشید و ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره)، آمادگی خود را برای حضور هرچه منسجم‌تر و باشکوهتر در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام خواهند کرد.
متن کامل بیانیه:
بیانیه اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل به مناسبت یوم الله 22 بهمن
بسم الله الرحمن الرحیم
برخیز که فجر انقلاب است امروز/ بیگانه صفت،خانه خراب است امروز
هر  توطئه  و  نقشه  که  دشمن  بکشد/ از لطف  خدا  نقش بر آب  است امروز
ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور رشاد‌ت‌های ملت شریف ایران و روزهای به خاطر ماندنی مبارزه فراگیر مردم با ظلم و ستم و سرنگونی طاغوت است.
انقلاب اسلامی ایران ثمره حرکت حق طلبانه وعدالتخواهانه مردمی است که اسلام را تنها راه نجات خود دانستند، راه امام حسین(علیه‌السلام) را برگزیدند تا دین حضرت محمد(ص) را یاری کنند.
بی‌شک انقلابی که با ایمان، تقوا و معنویت شکل بگیرد، نورش جهانی خواهد شد و ظلم و تاریکی در مواجهه با نور حق و قدرت ایمان، شکست خورده است.
چه مژده‌ای زیباتر از آمدن بهار در پی یک زمستان تار و طولانی؟! چه بشارتی شیرین‌تر از بشارت خورشید در پی یک شب سرد و تاریک؟! چه پیامی نیک تر از پیام زلال آب برای لبانی تشنه و خشکیده؟! چه نوایی برتر از بشارت «جاء الحق» و «زهق الباطل»؟! قسم به شب پوشیده! که روز خواهد درخشید و بهاری‌ترین روز هستی، بر صحیفه‏ی شب تار و طولانی، مُهر پایان خواهد زد.
22 بهمن، روز دلدادگان عاشقی است که با عشق به کلام امام راحل(ره) گل تکبیر و شهادت را در جای جای میهن شکوفاندند، روز پیروزی حق بر باطل و روز پیروزی این ملت عظیم و سرفراز است که  استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.
ملت بزرگ ایران در این روز مبارک، با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای عظیم الشان انقلاب و نیز رهبر فرزانه انقلاب، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیمانی دوباره خواهند بست و با عشق و اخلاص در تحقق این آرمان‌ها و نیز پشتیبانی از ولایت فقیه در راه اعتلا، اقتدار و سرافرازی میهن اسلامی گام برخواهند داشت.
تشکل‌های دینی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از جمله تشکل بزرگ هیئات مذهبی، جامعه مداحان اهل‌بیت(ع) و شاعران آیینی، مؤسسات قرآنی و اعضای خانه‌های قرآن، کانون‌های فرهنگی، روحانیون و مبلغان دینی نیز هم پای سیل عظیم امت اسلامی، در راهپیمایی 22 بهمن خواهند خروشید و ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، آمادگی خود را برای حضور هرچه منسجم‌تر و باشکوهتر در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام خواهند کرد.
روح‌الله باقری
captcha