کد خبر: 3474941
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰

جلوه حضور در بابلسر

کانون خبرنگاران نبأ: حضور باشکوه مردم شهرستان بابلسر از عموم اقشار در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه با توجه به سردی هوا گرمایی خاص به این راهپیمایی بخشید.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ، ایکنا، مردم انقلابی شهرستان بابلسر صبح روز 22 بهمن با حضور پرشکوه و دیدنی خود نسبت به سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه حضور پیدا کرده و از روبروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بابلسر به سوی امام‌زاده ابراهیم این شهرستان با مشت‌های گره کرده و آهنین و با فریادهای همیشگی مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل  و مرگ بر انگلیس خود مسیر خیابان پاسداران و بلوار شریفی شهر بابلسر را طی کرده و با حضور خود در امامزاده ابراهیم، گلستان شهدا و معیادگاه این مردم همیشه در صحنه حضور پیدا کرده و با تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های امام شهدا، مقام معظم رهبری و شهدای این مرز و بوم وفاداری خود را نسبت به انقلاب  و آرمان‌های آن اثبات کرده و به جهانیان این مطلب را یادآور شدند که ما هیچ‌گاه از آرمان‌های انقلاب دست برنداشته و عقب‌نشینی نخواهیم کرد.
حمیدرضا گل‌محمدی‌تواندشتی
captcha