به گزارش کانون خبرنگاران نبأ، ایکنا، مردم انقلابی شهرستان بابلسر صبح روز 22 بهمن با حضور پرشکوه و دیدنی خود نسبت به سالهای گذشته در راهپیمایی 22 بهمنماه حضور پیدا کرده و از روبروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بابلسر به سوی امامزاده ابراهیم این شهرستان با مشتهای گره کرده و آهنین و با فریادهای همیشگی مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس خود مسیر خیابان پاسداران و بلوار شریفی شهر بابلسر را طی کرده و با حضور خود در امامزاده ابراهیم، گلستان شهدا و معیادگاه این مردم همیشه در صحنه حضور پیدا کرده و با تجدید میثاقی دوباره با آرمانهای امام شهدا، مقام معظم رهبری و شهدای این مرز و بوم وفاداری خود را نسبت به انقلاب و آرمانهای آن اثبات کرده و به جهانیان این مطلب را یادآور شدند که ما هیچگاه از آرمانهای انقلاب دست برنداشته و عقبنشینی نخواهیم کرد.
حمیدرضا گلمحمدیتواندشتی