فعالیت مؤسسه جامعة‌‎القرآن الکریم با 800 شعبه در سراسر کشور
کد خبر: 3475500
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

فعالیت مؤسسه جامعة‌‎القرآن الکریم با 800 شعبه در سراسر کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: حجت‎الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی از فعالیت مؤسسه جامعة‌‎القرآن الکریم با 800 شعبه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، همایش قرآن‌آموزان شعب مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل البیت(ع) استان قزوین، روز گذشته 24 بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، مؤسس و مدير مؤسسه جامعه القرآن الکریم، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی، قائم مقام مؤسسه جامعه‌القرآن الکریم، اعضای شورای شهر و مسئولین شهرداری قزوین، جمعی از اساتید، مدیران و خیرین قرآنی در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.  

حجت‌الاسلام محمد مهدی طباطبایی، مؤسس و مدير مؤسسه جامعه القرآن الکریم با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های مؤسسه جامعه القرآن الکریم، گفت: در امر آموزش قرآن اکتفا به محمدحسین طبابایی نکردیم و پس از پايه‌گذاري مؤسسه جامعه القرآن الکریم در سال 1377، در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور مربی قرآنی تربیت کردیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر مؤسسه جامعه‌‎القرآن الکریم دارای 800 شعبه در سراسر کشور است و گسترش و توسعه این فعالیت‌ها نیازمند کمک و توجه بیشتر مسئولین و خیرین محترم است.

معصومه علی‌نژاد، مدیر موسسه جامعه القرآن استان قزوین نیز در این جلسه بیان کرد:  هم‌اکنون تعداد مدیران شعب مؤسسه جامعه القرآن الکریم استان قزوین 12 نفر، تعداد دفترداران 14 نفر و تعداد قرآن آموزان پس از گذشت 12 سال از شروع کار این مؤسسه در استان، به 3 هزار نفر افزایش یافته است.

همچنین فاطمه اشدری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی قزوین، طی سخنانی با اشاره به خدمات و فعالیت‌های قرآنی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، اظهار کرد: امیدواریم فرهنگ‌سرایی با تمامی امکانات و با نام فرهنگ‌سرای قرآنی در بودجه سال 95 از طرف شهرداری و شورای شهر قزوین پیش بینی و در نظر گرفته شود.

اشدری در پایان یادآور شد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با برگزاری برنامه‌های آموزشی و تشویق قرآن‌آموزان اقدامات ارزشمندی را در جهت توسعه فعالیت‌های قرآنی انجام داده است و توانسته‌ایم در برنامه‌های قرآنی همگام با سایر استان‌ها در موسساتی که در سطح شهر و استان داریم نونهالان، نوجوانان و جوانان را با آموزه‌های قرآنی، قرائت و حفظ قرآن آشنا کنیم.
captcha