کد خبر: 3476631
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد:

اثبات خود به جای رد دیگران؛ کلیدواژه تبلیغات انتخاباتی اسلامی و اخلاقی

گروه سیاسی: آقامحمدی تأکید کرد: هر کاندیدا باید تلاش کند برنامه‌های خود را اعلام کرده و خود را بیشتر برای مردم معرفی کند تا اینکه نسبت به دیگران اظهار نظر کند؛ این کار مصداق تبلیغات اصولی، اسلامی و اخلاقی است.

علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص نظام در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به فرارسیدن ایام تبلیغات انتخاباتی، درباره چارچوب تبلیغات صحیح از نگاه آموزه‌های اسلامی و اخلاقی، گفت: مهم‌ترین نکته در عرصه تبلیغات انتخاباتی این است که فرد به معرفی خود بپردازد.

وی افزود: هر کاندیدا باید تلاش کند برنامه‌های خود را اعلام کرده و خود را بیشتر برای مردم معرفی کند تا اینکه نسبت به دیگران اظهار نظر کند؛ این کار مصداق تبلیغات اصولی، اسلامی و اخلاقی است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت یادآورد: اینکه فردی صرفا به انتقاد از دیگران بپردازد و علیه رقبا سخن بگوید حتی به فرض اینکه سخنان وی صحیح هم باشد، در قالب تبلیغات اخلاقی و صحیح قرار نمی‎گیرد، بلکه فرد باید تلاش کند که برای مردم ثابت کند می‎تواند هر کار و وعده‎ای را بهتر از دیگران انجام بدهد.

آقامحمدی، از مردم هم خواست ملاک انتخاب خود را براساس همین نوع تبلیغات قرار دهند و به کسی رأی بدهند که به دنبال اثبات خود است تا رد دیگران.

وی در پایان اظهار کرد: نقد و انتقاد کردن فی نفسه حرکت بدی نیست، ولی منتقد دیگران باید اثبات کند که خود توانایی بیشتری دارد؛ صرفا نقد و توصیه به دیگران مشکلی را حل نمی‌کند.

captcha