«سلحشور» عمر خود را صرف اشاعه مضامین قرآنی کرد
کد خبر: 3478619
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
در پیام معاون قرآن وزارت ارشاد بیان شد؛

«سلحشور» عمر خود را صرف اشاعه مضامین قرآنی کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی درگذشت فرج الله سلحشور، کارگردان قرآنی سریال یوسف پیامبر(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با صدور پیامی درگذشت فرج‌الله سلحشور را تسلیت گفت.
متن این پیام به این شرح است:
کل نفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعون
درگذشت بازیگر و کارگردان متعهد و انقلابی مرحوم فرج الله سلحشور که عمر با برکت خویش را صرف اشاعه و ترویج مضامین قرآن و عترت کردند موجب تاثر و تالم اینجانب گردید.
مرحوم سلحشور با خلق سریال‌ها و فیلم‌های مذهبی و معنوی همچون یوسف پیامبر، مردان آنجلس، توبه نصوح، ایوب پیامبر و... نام خود را در حوزه قرآن و عترت ماندگار کرد.
وی در راستای بسط و گسترش مضامین و مفاهیم اهل بیت(ع) تا روزهای پایانی عمر شریف خود تلاش وافر و بی‌ادعایی داشت و همواره الگو و ملجأیی مطمئن و موثق برای جامعه هنری کشور بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه قرآنی کشور مصیبت تأثر بار فقدان این مروج فرهنگ قرآن و عترت را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مزید غفران و رحمت الهی برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسئلت می نمایم.
مطالب مرتبط
captcha