برپایی نخستین مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان
کد خبر: 3480013
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

برپایی نخستین مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرانجام پس از سال‌ها که سازمان بهزیستی پیگیر برپایی مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان بود، این مسابقات همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همزمان با برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در اردیبهشت‌ماه سال آینده، رقابت‌های بین‌المللی قرآن روشندلان نیز برگزار خواهد شد.
این خبر به صورت غیر رسمی اعلام شد و در روزهای آینده خبر تکمیلی این رویداد اعلام خواهد شد. اما بر اساس شنیده‌ها، برگزاری این مسابقات در کنار مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران و به صورت همزمان با آن قطعی شده است تا اردیبهشت‌ماه سال آینده علاوه بر رقابت قاریان و حافظان از کشورهای مختلف، شاهد رقابت قاریان و حافظان روشندل نیز باشیم.
رقابت انتخابی قاریان و حافظان ایرانی برای حضور به عنوان نماینده ایران در این مسابقات نیز در روزهای آینده برگزار خواهد شد تا همه چیز برای برگزاری این مسابقات مهیا شود.
سازمان بهزیستی کشور که این مسابقات به همت آن برگزار می‌شود از سال‌ها قبل طرح برگزاری این مسابقات را به ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن داده بود که به دلایل مختلف این امر محقق نمی‌شد.
captcha