میثم ساکی، مدیر مؤسسه قرآنی قدر شهرستان هویزه در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه ایستگاه فرهنگی، تبلیغی به مناسبت ایام فاطمیه دوم در محل مقتلگاه شهید حامد جرفی برپا شده است، افزود: پخش بروشور و پاسخ به شبهات عموم مردم از جمله برنامههای در حال اجرا در این ایستگاه است.
وی هدف از برپایی این ایستگاه در کنار مقتلگاه شهید حامد جرفی و مزار دو شهید گمنام دیگر را احیاکردن یاد و نام شهدا به خصوص شهید حامد جرفی برای مردم و کاروانهای راهیان نور عنوان کرد.
ساکی همچنين از برگزاری شبی با خاطرهها و یادوارهای با عنوان پیام خون شهید در این مکان خبر داد و گفت: این ایستگاه تا 18 اردیبهشت سال آینده همزمان با سالروز آزادسازی شهرستان هویزه برپا خواهد بود.