ادای احترام دانشجويان گرجی به مقام شامخ شهدای شلمچه
کد خبر: 3482703
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

ادای احترام دانشجويان گرجی به مقام شامخ شهدای شلمچه

گروه بین‌الملل: كاروان راهيان نور دانشجويان گرجی ضمن بازديد از يادواره شهدای شلمچه، به مقام شامخ شهيدان ادای احترام كردند.

ادیت‌شده//ادای احترام دانشجويان گرجی به مقام شامخ شهدای شلمچه

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، 14 نفر از دانشجويان خبر دانشگاه‌های گرجستان كه به دعوت مركز توسعه همكاری‌های دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با همكاری رايزنی فرهنگی كشورمان در گرجستان به ايران سفر كرده‌اند، از روز چهارشنبه، 19 اسفندماه، در منطقه جنوب كشورمان حضور يافتند.
 
سفر اين دانشجويان از منطقه دزفول آغاز شده است و از مناطق جنگ‌زده و ميراث فرهنگي اين شهر بازديد به عمل آوردند. اين هيئت رسانه‌ای از معبد چغازنبيل  و مقبره دانيان نبی در شهر تاريخی شوش دانيال بازديد كردند.
 
اين هيئت دانشجويی روز پنجشنبه، 20 اسفندماه، با حضور در شهر اهواز، از مناطق جنگی اين شهر بازديد به عمل آوردند. همچنين، ضمن بدو ورود به اهواز، در بيمارستان صحرايی امام حسين(ع) حضور يافتند و از نزديك با روند درمان مجروحانی كه در زمان جنگ به اين بيمارستان آورده می‌شدند، آشنا شدند.
 
بنابر اعلام اين خبر، اين هيئت رسانه‌ای پس از بارديد از بيمارستان صحرايی امام حسين(ع) با حضور در يادواره شهدای شلمچه، به مقام شامخ شهيدان ادای احترام كرده و سپس به آبادان و خرمشهر اعزام شدند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۹
0
0
درشهرمقاوم گیلان غرب درزمان جنگ هزاران جوان به دفاع ایستاده بودند از بومی وغیربومی والان شهراز جوان تهی شده است اکراددلاور ومرزبانان کشور شیربچه دیگر تربیت نمی کنند واین خودکشوررا دچار ضعف کرده ومی کند.
captcha