کد خبر: 3486083
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

اعزام حافظان قرآن خوزستان به مسابقات کشوری بهزیستی

گروه فعالیت‌های قرآنی: بیش از 30 نفر از قرآنيان خوزستان، به جشنواره قرآنی سطح کشوری اداره بهزیستی خوزستان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام عباس ساکی، دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل بهزیستی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از اعزام 30 نفر از مجموعه اين اداره كل به جشنواره قرآنی کشوری خبر داد و گفت: تمهيدات لازم براي حضور اين افراد در مسابقات انجام شده است. 

دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل بهزیستی خوزستان با اشاره به برگزاری مرحله کشوری جشنواره فرهنگی - قرآنی بهزیستی، گفت: مسابقات قرآن و عترت خانواده‌های بهزیستی سراسر کشور با عنوان «جشنواره قرآنی» در اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود كه اين افراد در مسابقات حضور خواهند يافت.

وي ادامه داد: سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت مسابقات در بخش شفاهی شامل رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 5، 10، 20 و کل قرآن کریم و... در دو بخش آقايان و بانوان برگزار مي‌شود.

ساکی همچنين به فعاليت‌هاي قرآني اين اداره كل اشاره كرد و گفت: هر ساله آموزش‌های قرآنی توسط مربیان بهزیستی به جامعه هدف این سازمان شامل نابینایان، معلولان، بی‌سرپرستان، مهدهای کودک، پرسنل سازمان هستند، ارائه داده می‌شوند.

دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل بهزیستی خوزستان با اشاره به اینکه برخی از افراد تحت پوشش این اداره موفق به حفظ قرآن کریم شده‌اند، عنوان کرد: جمال عابدیان، عباسي و مهرجویی از جمله افرادی هستند که موفق به حفظ قرآن کریم شده‌اند.

captcha