رقابت 5 متسابق در روز نخست مسابقات قرآن اردن/ نماینده ایران سه‌شنبه تلاوت می‌کند
کد خبر: 3487389
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

رقابت 5 متسابق در روز نخست مسابقات قرآن اردن/ نماینده ایران سه‌شنبه تلاوت می‌کند

گروه بین‌الملل: مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن اردن ویژه بانوان ظهر امروز، 22 فروردین، با برگزاری مراسم افتتاحیه در امان، پایتخت اردن، کار خود را در حالی آغاز کرد که پنج متسابق از کشورهای مختلف در جایگاه تلاوت حاضر شده و به سؤالات پاسخ دادند.

سما بابایی، حافظ قرآن کریم و نماینده کشورمان در یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن هاشمی اردن ویژه بانوان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ضمن اعلام این خبر گفت: مراسم افتتاحیه ساعت 12 به وقت محلی برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم «هایل عبدالحفیظ یوسف داوود»، وزیر اوقاف اردن و سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف حضور داشتند.

بابایی ادامه داد: این مراسم حدود نیم ساعت به طول انجامید و پس از نماز نیز مسابقات با رقابت 5 نفر از شرکت‌کنندگان رسماً آغاز به کار کرد.

این حافظ کل قرآن گفت: نمایندگان اردن، مصر، بوسنی، بحرین و مالزی در نخستین روز از این رقابت‌ها در جایگاه تلاوت حاضر شدند و به سؤالات پاسخ دادند.

مسابقات بین‌المللی قرآن اردن کار خود را آغاز کرد


مسابقات بین‌المللی قرآن اردن کار خود را آغاز کرد

مسابقات بین‌المللی قرآن اردن کار خود را آغاز کرد

نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن اردن ویژه بانوان گفت: مسابقات روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود و من نیز آن طور که از رئیس هیئت داوران شنیدم، روز سه‌شنبه تلاوت خواهم داشت.

سماء بابایی همچنین گفت: فکر می‌کنم شرکت‌کنندگان حدود 20 نفر هستند.

وی افزود: سه داور از کشور اردن، یک داور از لبنان و یک داور از کشور مراکش نیز قضاوت در این دوره مسابقات را بر عهده دارند.

سماء بابایی از حافظان قرآن اهل تهران است که در مرحله فینال سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته حفظ کل بانوان با نمره ۸۵.۶۱ حائز رتبه ممتاز شد.

مسابقات بین‌المللی قرآن اردن کار خود را آغاز کرد.

یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن الهاشمی ویژه بانوان در اردن 26 فروردین‌ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

وزارت اوقاف و امور اسلامی و مقدسات اردن این مسابقات را با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان و با نظارت رانیا عبدالله، همسر پادشاه اردن برگزار می‌کند.

گفتنی است، دهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان اردن اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد و هاجر مهرعلیان، نماینده ایران در این مسابقات رتبه پنجم رشته حفظ کل قرآن همراه با تفسیر را کسب کرد.

captcha