به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از آذربایجانشرقی، سیدمحمدعابدی، فرماندار اهر، روز جمعه 27 فروردین در جلسه شورای فرهنگ و ایثار شهرستان، با اشاره به رتبه دوم شهرستان اهر، بعد از تبریز در طرح دیدار از خانوادههای شهدا و ایثارگران، خواستار جمعآوری و حفظ آثار و وصیت شهدای شهرستان اهر شد .
وی همچنین از پرداخت سه میلیارد ریال وام خود اشتغالی برای فرزندان شاهد و ایثارگر این شهرستان خبر داد.
عابدی گفت: این میزان وام برای ۱۸ نفر در بخشهای دامداری و کشاورزی پرداخت شده است.
وی، همچنین با اشاره به ساماندهی مزار شهدای شهرستان اهر افزود: ۱۰۰ درصد مزار شهدای شهری و روستای در شهرستان اهر ساماندهی شده است.