درگذشت پدري قرآني/ پدرم دستمان را مي‌گرفت و به مسجد مي‌برد
کد خبر: 3488860
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
تسلیت ایکنای خوزستان به دوفعال قرآنی؛

درگذشت پدري قرآني/ پدرم دستمان را مي‌گرفت و به مسجد مي‌برد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رضا و رحیم شریفی از اعضاي گروه تواشيح سبطين اهواز در سوگ از دست دادن پدر خود هستند؛ پدري كه با نان حلال شريف‌ترين شغل دنيا كشاورزي فرزندانش را در مسير قرآني هدايت كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، شامگاه پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه پدر دو فعال قرآنی خوزستان دعوت حق را لبیک گفت.

رضا و رحیم شریفی از اعضاي گروه تواشيح سبطين اهواز در سوگ از دست دادن پدر خود نشستند و اما با توجه به قرآن کریم صبر پیشه می‌کنند.

رحیم شریفی درباره پدر و چگونگی فوت وی به ایکنای خوزستان توضیح داد: 4 سال پیش پدرم سکته خفیفی کرد و از آن پس زمین‌گیر شد و در این اواخر هم دچار آلزایمر شدید شده بود.

وی گفت: ما 9 برادر هستیم و پدرم کشاورز بودند اما با همان درآمد کشاورزی همه ما را به امور قرآنی تشویق می‌کرد. همیشه من و حاج رضا را با خود به مسجد می‌برد و از این طریق ما را به سوی برنامه‌های قرآنی سوق می‌داد.

شریفی افزود: با وجود آنکه برادرم حاج رضا معلم من در مسیر قرآنی بود اما پدرم مشوق من در این عرصه بوده است. پدرم هميشه به من علاقه داشت و با وجود آلزایمر من را می‌شناخت و نشانی خانه‌ام در حافظه‌اش مانده بود.

اين فعال قرآني گفت: حال پدرم ساعت 21، پنج‌شنبه شب وخیم شد و نزدیک به ساعت 23:15 به رحمت خدا رفت و پیکر ايشان در مقبره سید هادی دفن شده است. از روز تدفين، مراسم ختم پدرم در حسینیه ابوالفضل عین دو برپا است و دوستان و فعالان قرآنی همچون محمد سیلاوی، علی فریسات، احمدرضا درخشان، قاسم مقدمی، سید کریم موسوی در آنجا حضور داشتند.

به گزارش ايكناي خوزستان رضا و رحيم شريفي هر دو عضو گروه تواشيح سبطين اهواز هستند كه با ديگر اعضاي گروه در 5 سال پياپي در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوري اسلامي ايران به اجراي برنامه پرداختند. همچنين در بخش ابتهال نیز رحیم شریفی رتبه نخست اولین جشنواره سراسری آواها و نواهای دینی «ترنم آسمانی را از آن خود كرد.

ايكناي خوزستان اين ضايعه را به خانواده مرحوم شريفي به ويژه رضا و رحيم شريفي دو فعال قرآني استان خوزستان تسليت مي‌گويد.


captcha