فردا؛ اختتامیه جشنواره اذان و نماز شکوفه‌های مهدوی در اندیمشک
کد خبر: 3495029
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

فردا؛ اختتامیه جشنواره اذان و نماز شکوفه‌های مهدوی در اندیمشک

گروه اجتماعی: اختتامیه اولین جشنواره اذان و نماز شکوفه‌های مهدوی با هدف آشنایی استعدادها و ترویج آموزه‌های دینی در میان خانواده‌ها فردا 16 ارديبهشت‌ماه در انديمشك برگزار می‌شود.

مهراب سراج‌الدین، مدیر مؤسسه فرهنگی و قرآنی نغمه‌های عشق شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از خوزستان، از برگزاری اختتامیه جشنواره اذان و نماز شکوفه‌های مهدوی در این شهرستان خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره فردا پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه همزمان با عید مبعث برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حسین‌وند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک سخنران این مراسم خواهد بود، اظهار كرد: فرماندار، اعضای شورای شهر و خانواده‌ها از جمله مهمان این مراسم هستند که به 15 نفر از شرکت‌کنندگانی که اقدام به ارسال فیلم با محتوای اقامه نماز و اذان‌گویی کودکان سه تا هفت سال در مدت زمان حداکثر 100 ثانیه کرده بودند، جوایزی اهدا خواهد شد.

سراج‌الدین گفت: هدف از برپایی این جشنواره شناسایی و استعدادیابی کودکان و ترویج دین و آموزه‌های قرآنی در میان خانواده‌ها است که خوشبختانه در این زمینه موفق عمل کرده‌ایم.

مدیر مؤسسه فرهنگی و قرآنی نغمه‌های عشق شهرستان اندیمشک خاطرنشان کرد: مولودی‌خوانی توسط مداحان خردسال، اجرای مسابقه، برنامه‌های طنز و جشن با محوریت خردسالان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

وی یادآور شد؛ این مراسم ساعت 9:30 در تالار خورشید این شهرستان برگزار می‌شود.

captcha