مسابقه قرآن و اذان در روستاهای دزفول برگزار می‌شود
کد خبر: 3502042
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
در ماه رمضان؛

مسابقه قرآن و اذان در روستاهای دزفول برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسابقه قرآن حفظ جزء 30 و قرائت (صوت و ترتیل) و همچنین مسابقه اذان در سطح شهرک خیبر و روستاهای اطراف آن برگزار می​شود.

نعمت حمدی، مسئول کانون فرهنگی ـ هنری مسجد امام زين‌العابدين(ع) شهرک خیبر شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، درباره برنامههای این کانون در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: مسابقه قرآن حفظ جزء 30 و قرائت (صوت و ترتیل) و همچنین مسابقه اذان در سطح شهرک خیبر و روستاهای اطراف آن برگزار میشود.

وی با بیان اینکه مسابقه حفظ جزء 30 و قرائت (صوت و ترتیل) در دو بخش بالای 16 سال و زیر 16 سال ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات قرآنی به منظور ترغیب و تشویق مردم برای روی آوردن به قرآن و معارف آن برگزار شده است.

مسئول کانون فرهنگی ـ هنری مسجد امام زين‌العابدين(ع) شهرک خیبر شهرستان دزفول همچنین هدف از برگزاری مسابقه اذان را توجه به اهمیت اذان و مهارت مؤذن در مساجد و ایجاد انگیزه در بین افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان در راستای ارتقای سطح اذان‌گویی دانست.

حمدی خاطرنشان کرد: مسابقه حفظ جزء 30 و قرائت(صوت و ترتیل) و مسابقه اذان به ترتیب 20 و 21 خردادماه برگزار می‌شوند که اسفنده و زمانی داوری این مسابقات را بر عهده دارند.

captcha