تلاش دشمن در تبدیل مسائل ضد اخلاقی به ارزش در میان افکار عمومی است
کد خبر: 3502198
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
عالشیوندی:

تلاش دشمن در تبدیل مسائل ضد اخلاقی به ارزش در میان افکار عمومی است

گروه اجتماعی: فرماندار شیراز با بان اینکه دشمن با ترویج ابتذال، مباحث ضد اخلاقی و ایجاد مشکلات فرهنگی به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است، گفت: دشمن تلاش می‌کند تا مسائل ضد اخلاقی برای مردم به ارزش تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حیدر عالیشوندی، فرماندار شیراز در جلسه با مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس که در قالب طرح «مسیر همدلی» برگزار شد، با تأکید بر حرکت در کنار یکدیگر و اتحاد برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: باید سعی کنیم تا رضایتمندی مردم نسبت به نظام را بالا ببریم.
وی با تاکید بر توجه به منویات مقام معظم رهبری و عمل به آن‌ها افزود: باید قانون را سرلوحه کار خود قرار دهیم و به آن نیز عمل کنیم.
فرماندار شیراز با اشاره به آسیب‌های اجتماعی، استفاده از شیوه‌های علمی، فرهنگی و تفکر را راهکارهای مقابله با این آسیب‌ها برشمرد و تصریح کرد: دشمن نمی‌تواند از طریق جنگ، فشارها و تحریم‌ها به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند از این رو با ترویج ابتذال، مباحث ضد اخلاقی و ایجاد مشکلات فرهنگی به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است و تلاش می‌کند تا مسائل ضد اخلاقی برای مردم به ارزش تبدیل شود.
رئیس شورای تأمین شیراز در ادامه بر تلاش در راستای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری بارها بر اقتصاد مقاومتی تاکید کرده‌اند از این رو باید به توصیه‌های معظم‌له توجه ویژه‌ای داشته باشم.
وی با بیان اینکه غفلت از مردم به کشور آسیب می‌زند، گفت: تا زمانی که زیر پرچم ولایت فقیه حرکت کنیم ضربه‌ای به کشور وارد نمی‌شود.
عالیشوندی از برنامه‌های ویژه فرمانداری و مسئولان شیراز برای کاهش و رفع معضلات، آسیب‌های اجتماعی، سکونت‌گاه‌های غیررسمی، حاشیه نشینی‌ها و... در این شهرستان خبر داد.
captcha