حاجیه کوکبی، مدیر مؤسسه حضرت مریم(س) شهرستان دزفول در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری کلاسهای حفظ جزء یک و دو قرآن کریم ویژه بانوان خبر داد.
وی اظهار کرد: این دوره به صورت فشرده در تابستان و در ماههای مرداد و شهریور برگزار میشود که مخاطب ما عموم بانوان به خصوص دانشآموزان هستند.
کوکبی بیان کرد: این کلاسها هر روز به صورت هفتگی برگزار میشوند که همراه با آموزش حفظ، آموزش مفاهیم در روزهای فرد و آموزش تجوید در روزهای زوج به شرکتکنندگان ارئه داده میشود این کار باعث میشود حافظ قرآن با دانستن ترجمه و مفهوم از محفوظات پايداری برخوردار شود و گذشت زمان، تأثير كمترى در از بين رفتن آنها داشته باشد.