افتتاح نمایشگاه شمیم وحی با حضور «محمدباقر قالیباف»
کد خبر: 3503133
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

افتتاح نمایشگاه شمیم وحی با حضور «محمدباقر قالیباف»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دومین نمایشگاه شمیم وحی، 16 خردادماه با حضور شهردار تهران افتتاح می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، دبیر شورای عالی قرآن شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دومین نمایشگاه شمیم وحی، یکشنبه، 16 خردادماه، ساعت 10:30 افتتاح می‌شود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان قرآنی ـ فرهنگی کشور و مدیران تشکل‌های قرآنی شهر تهران افتتاح خواهد شد.
کوششی با اشاره به جزئیات برنامه‌ این مراسم، عنوان کرد: پیش از مراسم افتتاحیه، دیدار صمیمی ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی چون اساتید، پیشکسوتان قرآنی و قاریان بین‌المللی کشورمان با قالیباف انجام می‌شود.
دبیر شورای عالی قرآن شهرداری تهران با اشاره به ساعت برگزاری این نمایشگاه، عنوان کرد: طی روزهای 16 و 17 خردادماه ساعت فعالیت نمایشگاه در دو شیفت صبح و عصر از 10 صبح تا 24 است و در ماه مبارک رمضان تنها در نوبت عصر از ساعت 17 تا 24 در باغ موزه دفاع مقدس خواهد بود.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته و با اختصاص بودجه‌ای بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان و با پیش‌بینی خرید تجهیزات و ملزومات ضروری برای دو هزار و 700 تشکل قرآنی شامل مؤسسات و تشکل‌های قرآنی دارای مجوز اعم از سازمان تبلیغات و وزارت ارشاد، خانه‌های قرآن و عترت محلات، خانه‌های قرآن شهری و جلسات شاخص و محوری شهر تهران برپا می‌شود.
کوششی اظهار کرد: همچنین طی این نمایشگاه بیش از 30 غرفه از مؤسسات و تشکل‌های قرآنی شهر تهران اقدام به ارائه و عرضه محصولات و فعالیت‌هایشان می‌کنند.
captcha