سوگواره «بشنو از نی، یاد یار مهربان» اجرا شد
کد خبر: 3503659
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰

سوگواره «بشنو از نی، یاد یار مهربان» اجرا شد

کانون خبرنگاران نبأ: سوگواره «بشنو از نی، یاد یار مهربان» با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به‌مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به‌صورت ابتکاری در ملایر طراحی و اجرا شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، دراین سوگواره 9 نفر از شاعران شهرستان و 8 نفرازهنرمندان موسیقی به شیوه‌ای نوین به اجرای برنامه پرداختند تا با استفاده ازظرفیت‌های هنری وادبی به ساحت امام راحل ادای احترام شده و با آرمان‌های آن امام عزیز تجدید بیعت صورت بگیرد.
همچنین تعدادی ازهنرمندان خوشنویس درقالب کارگاهی در حاشیه مراسم با نگارش اشعار امام(ره) هنرنمائی کردند و نمایشگاهی هم از آثار طراحی و گرافیک یکی ازهنرمندان ملایری درمعرض تماشای علاقه‌مندان قرارگرفت.
جمالی‌زاده ،رئیس اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی ملایر گفت: بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) در بیست و هفتمین سالگرد ملکوتیش، تجدید میثاق اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان ملایر با آرمان‌های امام راحل، استفاده از ظرفیت‌های ادبی ،فرهنگی وهنری شهرستان وبرگزاری محفلی با طرح و ایده نو، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، ادبی وهنری شهرستان و رشد و تعالی اصولی ودرست هنر، چهار هدف ما از برگزاری سوگواره بود که بااستقبال حاضرین مواجه شد.
یاد آور می‌شود، در اجرای این سوگواره سه گروه ازشاعران به صورت همزمان به قرائت اشعار خود با پس زمینه نی‌نوازی زنده پرداختند همچنین گروه‌های نی‌نواز با اجرای هنرمندانه خود محفل سوگواره را محزون کردند.
امیر فرمایی
captcha