مداحان و شاعران آئینی همواره بصیرت‌آفرین و معرفت‌افزا باشند
کد خبر: 3503692
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵

مداحان و شاعران آئینی همواره بصیرت‌آفرین و معرفت‌افزا باشند

کانون خبرنگاران نبأ: تولیت آستان قدس رضوی در دیدار جمع زیادی از مداحان و شاعران آئینی استان خراسان رضوی گفت: مداحان و شاعران آئینی باید همواره بصیرت‌آفرین و معرفت‌افزا باشند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، تولیت آستان قدس رضوی در دیدار جمع زیادی از مداحان و شاعران آئینی استان خراسان رضوی گفت: مداحان و شاعران آئینی باید همواره بصیرت‌آفرین و معرفت‌افزا باشند، حجت الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم‌ رئیسی در این دیدار که با حضور مداحان پیشکسوت، جامعه مداحان و شاعران آئینی برگزار شد، اظهار داشت: بخشی از بصیرتی که در جبهه‌ها وجود داشت و بعد از جنگ در فتنه‌ها و فراز و فرودها شکل گرفت، مرهون اثرگذاری و کلام نافذ خطبا، مداحان و شاعران است.
وی با بیان این که خداوند متعال جایگاه رفیعی برای ذاکران و روضه‌خوانان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام قرار داده است، گفت: اخلاص، دلدادگی و تأثیرگذاری بر جمعیتی که در برنامه‌های شما حاضر می‌شوند را جای دیگر نمی‌توان یافت. جمعیتی که در این محافل حضور می‌یابند، جای دیگر نمی‌روند زیرا یاد اهل بیت(ع) و حضور در حرم و ذکر نام‌شان، دلهای آنان را جذب می‌کند.


وی ابراز داشت: دلهای زائرانی که به حرم مطهر رضوی مشرف می‌‌شوند، در اختیار شماست. اینجا حس شنیدن و پذیرش وجود دارد و این حس پذیرش، به برکت امام رضا(ع) در اختیار شماست. طوری عمل کنید که مستمع وقتی برمی‌خیزد با تمام وجود بگوید: قلبم برای امام رضا(ع) است و برای حرکت در مسیر اهل بیت تصمیم جدی بگیرد.

محمدعلی نادعلی

captcha