کد خبر: 3506680
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

جلوگیری از تبلیغات برندهای خارجی غیرمجاز

گروه جامعه: براساس تفاهم‌نامه همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس و دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ، نام‌های غیر مجاز داخلی و خارجی در حوزه مد و لباس مشخص شده و تبلیغات محیطی و رسانه‌ای در این حوزه ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در جلسه‌ای که با حضور مسئولان کارگروه ساماندهی مد و لباس و دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، مقرر شد تا نام‌های غیر مجاز داخلی و خارجی مشخص شده و تبلیغات محیطی و رسانه‌ای در این حوزه نیز ساماندهی شود.

بر اساس این گزارش در این جلسه همچنین بنا شد تا کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور آن دسته از اسامی تجاری مجاز داخلی یا خارجی غیر مجاز را در حوزه پوشاک به دفتر تبلیغات اعلام و اطلاع رسانی کند.

از سوی دیگر مقرر شد تا دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نسخه‌ای از آگهی نامه‌های تخصصی در حال انتشار را برای بررسی محتوا به کارگروه ارسال کند.

از دیگر مصوبات این نشست بحث تبلیغات محیطی حوزه مد و لباس بود که قبل از نصب باید از کارگروه ساماندهی مد و لباس استعلام لازم صورت پذیرد.

همچنین در این نشست طرفین مصوب کردند که از تبلیغات برندهای خارجی غیر مجاز جلوگیری شود.

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۴
0
0
باید بر کار تبلیغات در هر حوزه با نظارت دقیق صورت گیرد
captcha