دانشگاه کشمیر؛ میزبان جشنواره «پیام رمضان»
گروه بینالملل: جشنواره «پیام رمضان» از چهارشنبه، دوم تیرماه، در دانشگاه کشمیر آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن (ایکنا) به
نقل از پایگاه خبری «Kashmir
Images»، این جشنواره
چهار روزه توسط بخش امور جوانان دانشگاه کشمیر به مناسبت ماه رمضان برگزار شده است.
در این جشنواره برنامههای متعددی از جمله
مسابقات اذان، حسن قرائت قرآن، نعتخوانی، خوشنویسی اسلامی و آزمون اطلاعات اسلامی
اجرا میشود.
حدود 300 دانشجو از کالجها، دانشگاهها و
مؤسسات آموزش عالی کشمیر در این جشنواره شرکت کردهاند.
پروفسور خورشید اقبال اندرابی، نائبرئیس
دانشگاه کشمیر گفت: این برنامهها مختص ماه رمضان نخواهد بود و در طول سال نیز
برگزار میشود.
وی افزود: آموزههای قرآن کریم نوری الهی است
که میتواند همه انسانها را در برابر هر نوع چالش و مشکل اجتماعی یاری کند.
این جشنواره امروز، پنجم تیرماه، با برپایی مراسمی و اهدای جایزه به
برگزیدگان بخشهای مختلف به کار خود پایان میدهد.