نظر مقام معظم رهبری در مورد اجرای جدید «اسماءالحسنی»
کد خبر: 3510890
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

نظر مقام معظم رهبری در مورد اجرای جدید «اسماءالحسنی»

گروه فعالیت‌های قرآنی: اثر اسماءالحسنی که اخیراً توسط گروه تواشیح محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ تهیه شده است، این روزها از شبکه‌های تهران و اول سیما پخش می‌شود، مقام معظم رهبری با دیدن این اثر، نظر خودشان را بیان کردند.

رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و از اعضای گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به اینکه شب گذشته، هفتم تیرماه از سوی دفتر مقام معظم رهبری با وی تماس گرفته شده است، گفت: در این تماس یکی از معاونان مقام معظم رهبری که خود را «آقای محمدی» معرفی کرد پیام معظم‌له را به اعضای گروه رساند.
وی افزود: مقام معظم رهبری بعد از دیدن اجرای جدید تواشیح «اسماءالحسنی» که این روزها از شبکه‌های تهران و اول سیما در زمان‌های مختلف پخش می‌شود؛ فرموده‌اند «كار جالب و خیلی قشنگي بود، واقعاً لذت بردم، تشكر كنيد».
رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ اظهار کرد: اثر اسماءالحسنی از جمله آثاری است که گروه تواشیح محمدرسول‌الله(ص) آن را با حضور در لوکیشن فیلم محمدرسول‌الله(ص) مجید مجیدی فیلمبرداری کرده تا در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه‌های تهران و اول سیما پخش شود.
قربانی بیان کرد: این اثر ضبط آن توسط شبکه تهران صورت گرفت و با همکاری موسسه قرآن و عترت بسیج تهیه شده است.
یادآور می‌شود گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) بسیج تهران بزرگ با تجمیع 14 گروه تواشیح تهران بزرگ متشکل از گروه‌های(محراب - الهادی - ولایت - ابرار - ذکر - قدر - کریم اهل بیت - نورالساجدین - سبحان - الغدیر - نورالمهدی - ذوالقدر – نجم) تشکیل شده و تاکنون آثار باکیفیتی را تولید کرده است.
اثر اسماءالحسنی كاري از گروه همخواني محمد رسول الله(ص) بسيج سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ است كه نماهنگ آن در محل فيلمبرداري فيلم محمد رسول الله(ص) در شهرك نور توسط شبكه تهران(HD) و موسسه قرآني بسيج توليد شده است.
این تواشیح در ادامه بارگذاری شده است.


captcha