فردا؛ اختتامیه مسابقات قرآن الجزایر/ اجرای موفق نماینده ایران
کد خبر: 3511607
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

فردا؛ اختتامیه مسابقات قرآن الجزایر/ اجرای موفق نماینده ایران

گروه بین‌الملل: آیین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «جایزه الجزایر» در حالی فردا، 11 تیرماه، در مسجد بزرگ مرکز شهر الجزیره برگزار می‌شود که نماینده ایران در این دوره از مسابقات اجرای موفقی داشته است.

به گزارش خرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از الجزایر، قرار است مراسم اختتامیه مسابقات فردا شب بعد از نماز مغرب در مسجد بزرگ مرکز شهر الجزیره برگزار شود؛ این مراسم با معرفی اسامی نفرات برتر این مسابقات همراه خواهد بود.
بر اساس این گزارش «محمدرسول تکبیری»، نماینده جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات حفظ قرآن کریم الجزایر است که روز سه‌شنبه، هشتم تیرماه، اجرای بدون غلط و موفقی در مسابقات داشته است؛ همچنین سید مهدی سیف، مدرس قرآن کریم از جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات نماینده کشورمان را همراهی می‌کند.
سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن الجزایر از هفتم تیرماه با حضور نمایندگان ۵۶ کشور جهان در رشته حفظ، تجوید و تفسیر قرآن در شهر «الجزیره»، پایتخت این کشور آغاز به‌کار کرد.
مبلغ یک میلیون دینار الجزایری جایزه برگزیده نخست، ۸۰۰ هزار دینار جایزه نفر دوم و ۵۰۰ هزار دینار جایزه نفر سوم مسابقات بین‌المللی حفظ، تجوید و تفسیر قرآن کریم الجزایر است.
captcha