به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)، عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه تبلیغات فرهنگی عید فطر بر روی بیلبوردها، پرتابل، عرشه پلها و مووینگ و داربست صورت گرفته است، بیان کرد: در مجموع نزدیک به سه هزار و 500 متر تبلیغات فرهنگی بر روی 168 بیلبوردها، پرتابل، عرشه پلها و مووینگ و داربست صورت گرفته است.
مدیرعاملسازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه طرحها بر روی آی پی مناطق 22گانه شهر تهران برای اقدام لازم بارگذاری شده است، ادامه داد: علاوه بر این نزدیک به 40 هزار متر نورپردازی و آذینبندی به مناسبت این ایام در سطح شهر انجام شده است. همچنین نورآرایی لیزری چهارراه ولیعصر(عج) به طول100مترمربع، آذینبندی پامنار، 15خرداد، باب همایون، صوراسرافیل به طول 17000 متر، آذین بندی ساختمان سازمان پسماند به طول 3000متر، آذینبندی در سطح منطقه4 به طول 7000 متر و اجرای ریسهنوری در معابر سطح شهر تهران به طول100000 متر مواردی بود که علیزاده به آن اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر این نورپردازی باغ موزه هنر ایرانی، نورپردای خانه مداحان، خیابان کریم خان زند، میدان هفت تیر، خیابان انقلاب و میدان امام حسین (ع) نیز از سوی سازمان صورت گرفته است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران به اقدامات تکمیلی سازمان زیباسازی در حوزه حذف زوائد شهری و پیرایش معابر اشاره کرد و گفت: پاکسازی و شستوشوی جدارههای خارجی مساجد سطح منطقه، بررسی وضعیت رنگآمیزی دربها و پنجرههای مشرف به معابر اصلی، آذینبندی ورودی و سر درب مساجد با مشارکت هیئت امنا، پاکسازی و رنگآمیزی تابلوهای اعلانات مساجد، پوشش تابلوهای فرهنگی منطقه با استفاده از پیامها و مضامین مربوط به عید سعید فطر(ارسالی از سوی سازمان) و جمعآوری طرحهای تاریخ گذشته از سطح شهر از جمله اقدامات سازمان زیباسازی در این حوزه بود.