ضبط تلاوت اذان‌گاهی قاریان خوزستانی در شهریورماه
کد خبر: 3519363
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

ضبط تلاوت اذان‌گاهی قاریان خوزستانی در شهریورماه

گروه فعالیت‌های قرآنی: مهدی دغاغله ضمن اعلام خبر آغاز ضبط تلاوت اذان‌گاهی قاریان خوزستانی در شهریورماه، اسامی قاریان انتخاب شده به این منظور را نیز بیان کرد.

مهدی دغاغله، پیشکسوت قرآنی و مشاور امور قرآنی مدیرکل صداو سیمای مرکز خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: ضبط تلاوت قاریان خوزستان به منظور پخش از سیمای مرکز خوزستان در هنگام اذان از شهریورماه آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: تعدادی از قاریان استان خوزستان که مورد تأیید شورای عالی قرآن کریم هستند به منظور ضبط تلاوت در این برنامه حضور خواهند داشت. 17 قاری به این منظور انتخاب شده است که همه آنها مورد تایید شورای عالی قرآن هستند.

دغاغله گفت: قاسم مقدمی، سید جعفر ملبوب، سید فواد شوکاوی، ناجی حیدری، سید عباس موسوی، صالح دغاغله، سید جاسم موسوی، عدنان مؤمنین، کاظم آذرپیرا، علی زمانی‌راد، قاسم مختبا، خلیل سواری، مجید آذربو، ایوب تمیمی، محمد دغاغله، عقیل فریسات و ناصر دغاغله قاریانی هستند که قرائت آنها ضبط و به منظور تایید به شورای عالی قرآن کشور ارسال خواهد شد تا پس از بررسی‌های لازم در سیمای خوزستان پخش شوند.

به گزارش ایکنای خوزستان، در 11 اردیبهشت‌ماه ایکنای خوزستان گزارش «پیگیری ایکنا از چرایی عدم پخش تلاوت اذان‌گاهی قاریان خوزستان از صداوسیما» بر روی خروجی ارسال کرد. در این گزارش با قاریان کشوری و بین المللی استان خوزستان گفت‌وگو انجام شد و براین اساس پاسخ و اعلام آمادگی مسلم رحیمی، مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان نیز شنیده شد.
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نور القرآن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۷:۴۹
0
0
این کار باید از خیلی وقت پیش انجام می شد.
تشکر بابت پیگیری ارزشمندتون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۳:۴۷
1
1
به نظر میرسه خیلی بیشتر از این تعداد دوستان نامبرده توی خوزستان قاریانی وجود داشته باشند که میتونن صداشون از شبکه های مختلف پخش بشه..عجیبه ۱۷ نفر !!!
عبیدی
|
-
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۲
0
0
این حرف ها همش بازیه! مطمین باشید هیچگاه تلاوت قاریان خوزستانی از شبکه خوزستان پخش نخواهد شد! این خط اینم نشون
captcha