همایش «اوج هنر» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3520226
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

همایش «اوج هنر» در یزد برگزار می‌شود

گروه هنر: مسئول سازمان بسیج هنرمندان یزد از برگزاری هجدهمین همایش فصلی «اوج هنر» امشب 18 مردادماه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، علی محمد پارساییان، مسئول سازمان بسیج هنرمندان یزد 17 مردادماه در نشست خبری از اجرای ویژه برنامه‌هایی به مناسبت دهه کرامت در استان خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت این دهه هجدهمین همایش فصلی اوج هنر با محوریت شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: با انتشار فراخوان این همایش با موضوعات پیام شهدای مدافع حرم شور شهدایی، حجاب زینبی، همسران و مادران شهدای مدافع حرم، اقتراح با بیت شهریار شعر فارسی«دامن مکش به ناز که هجران کشیده‌ام» آثار بسیار خوب و متعددی به دبیرخانه ارسال شد که با داوری آثار و انتخاب 8 اثر برتر قرار است از شاعران برگزیده تجلیل شود.
پارساییان افزود: مراسم اختتامیه این همایش دوشنبه شب 18 مردادماه ساعت 18 در سالن عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار می‌شود که شعرخوانی 8 نفر از شعرای برگزیده، تجلیل از دو هنرمند ارزشی برجسته استان، تجلیل از هنرمندان خواهر عرصه هنر، حضور خدام حرم مطهر امام رضا (ع) از برنامه‌های این مراسم است.
وی با اشاره به برنامه‌های سازمان در دهه کرامت گفت: غبارروبی قبور شهدای مدافع حرم، شرکت هنرمندان در نماز جمعه، اهدای خون هنرمندان، دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم، برگزاری همایش هنر فرزند من با موضوع حجاب زینبی از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه کرامت برشمرد.
captcha