دانشجویان خوزستانی راه‌یافته به جشنواره قرآن کشور در بخش شفاهی معرفی شدند
کد خبر: 3520323
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

دانشجویان خوزستانی راه‌یافته به جشنواره قرآن کشور در بخش شفاهی معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: دانشجویان دختر و پسر راه‌یافته به مرحله نهایی سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم در رشته‌های بخش شفاهی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان،‌ پس از پایان یافتن مرحله منطقه‌ای سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم و نیز رسیدگی به اعتراضات شرکت‌کنندگان در این مرحله چهره راه‌یافتگان به مرحله کشوری در دو بخش کتبی و شفاهی مشخص شده است.

براساس اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی این جشنواره قرآنی، 8 نماینده دانشجو از دانشگاه های استان خوزستان در رشته های بخش شفاهی حضور دارند.

در رشته حفظ 5 جزء با رتبه اول مرحله منطقه‌ای علی نیکزاد از دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول،
در رشته حفظ 10 جزء با رتبه اول در مرحله منطقه‌ای میلاد آلبوغبیش از دانشگاه شهید چمران اهواز، در رشته حفظ 10 جزء با رتبه دوم ایمان شیخ از دانشگاه صنعت نفت اهواز، در رشته حفظ کل قرآن کریم با رتبه سوم حمید چنانی در مرحله منطقه‌ای از دانشگاه شهید چمران اهواز، در رشته تحقیق با رتبه دوم در مرحله منطقه‌ای سید جاسم موسوی فیه از دانشکده اصول‌الدین دزفول، رشته قرائت تدویر(ترتیل) با رتبه دوم عبدالامام حمادی از دانشگاه شهید چمران اهواز در بخش دانشجویان پسر در این مسابقات شرکت خواهند داشت.

همچنین در بخش دانشجویان دختر نیز در رشته
قرائت تحقیق با رتبه دوم مرحله منطقه‌ای الهام عساکره از دانشگاه شهید چمران اهواز، در رشته قرائت تدبیر(ترتیل) با رتبه اول در مرحله منطقه‌ای فائزه جلالی از دانشگاه شهید چمران اهواز در مرحله نهایی سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم حضور دارند.

در رقابت‌های قرآنی بخش شفاهی نیز که در رشته‌های حفظ‌ پنج، ۱۰، ۲۰، کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، برگزار می‌شود نزدیک به ۱۷۰ شرکت‌کننده حضور دارند.

یادآور می‌شود سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه و به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود، برگزیدگان این جشنواره به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که آبان‌ماه و به میزبانی دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود، راه می‌یابند.
captcha