حضرت محمد(ص) اسوه و الگوی همه خوبی‌هاست
کد خبر: 3520621
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

حضرت محمد(ص) اسوه و الگوی همه خوبی‌هاست

گروه اجتماعی: دبير ستاد امر به معروف و نهی‌ از منکر استان یزد گفت: حضرت محمد(ص) اسوه و الگوی همه خوبی‌هاست و هر كس خواهان شناخت معروف است روش زندگی ايشان را مطالعه كند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام محمد فخرالدينی، دبير ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد 16 مردادماه در اولين دوره آموزشی اعضای شوراهای امربه معروف و نهى ازمنكر اظهار کرد: دليل ثواب زياد صلوات و درود بر رسول اكرم(ص) آن است كه ايشان اسوه و الگوی همه خوبی‌هاست و هركس خواهان شناخت معروف است روش زندگی ايشان را مطالعه كند كه تبعيت از ايشان موجب رشد و بالندگی است.
وی ادامه داد: تمام منكرها در عمل شيطان است و قرآن يادآوری می‌كند كه شيطان دشمن است لذا كساني كه از شيطان تبعيت می‌كنند عمل به منكر می‌كنند.
محمدی‌پناه، جانشين ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان و مدرس دوره نیز در این نشست به دو خصوصيت شخص و شخصيت إنسان و رشد و سقوطش با استفاده از آيات و روايات و آسيب‌شناسی نسل جوان امروز و مشكلات ازدواج و نماز اشاره و در راستای مخاطب شناسی انسان‌ها را به پنج دسته معرفی و خصوصيات و شيوه برخورد با هر يک را بيان نمود.
وی اظهار کرد: روسای اتحاديه‌ها بايد زيرمجموعه را فرزندان خود بدانند و مشكلات آن‌ها را برطرف كنند و در اين راستا نوع برخورد با هر يك از بدانند كه در اين صورت بسياری از موارد منكر كه نياز به تذكر دارد برطرف می‌شود.
یادآوری می‌شود در اين جلسه احكام روسای اتحاديه‌ها به عنوان رئيس شورای امر به معروف و نهى از منكر صنف مربوطه اهدا شد.
captcha