آزادگان، مجاهدان خاموش هشت سال دفاع مقدس بودند
کد خبر: 3523542
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
جبارزاده در دیدار با محسن مهدوی‌نژاد:

آزادگان، مجاهدان خاموش هشت سال دفاع مقدس بودند

گروه اجتماعی: استاندار آذربایجان‌شرقی شامگاه سه‌شنبه همزمان با سالگرد بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، با حضور در منزل محسن مهدوی‌نژاد، جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس از صبر و فداکاری این آزاده گران‌قدر و خانواده وی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان‌شرقی، همزمان با سالگرد بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، با حضور در منزل محسن مهدوی‌نژاد، جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس گفت: آزادگان عزیز جزو شهدای زنده هستند و امروز وظیفه دانستم خدمت یکی از این عزیزان برسم و از زحمات آنها در راه دفاع از اسلام و انقلاب تشکر کنم.

وی با بیان این که آزادگان، مجاهدان خاموش هشت سال دفاع مقدس بودند، افزود: آزادگان عزیز در سکوت خبری اسارت با تحمل شکنجه‌های جسمی و روحی و با نیروی ایمان، اراده و عشق به اسلام و میهن، بزرگترین مجاهدت را در راه پیروزی اهداف انقلاب داشتند و این که آنها را شهدای زنده می‌نامیم کاملا بجاست.

جبارزاده با بیان این که آزادگان از امتحان سختی که داشند سربلند بیرون آمدند، گفت: روز بازگشت این عزیزان به آغوش میهن اسلامی حقیقتا عید بزرگی برای ملت ایران و پیروزی دیگری برای انقلاب اسلامی بود و این روز بزرگ در خاطره مردم باقی خواهد ماند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که آزادگان باید به گذشته پرافتخار خود مباهات کنند، افزود: صبر و مقاومت آزادگان، الگویی برای نسل جوان و درس عملی برای همه انسان‌هاست تا در مقابل ناملایمت‌ها و سختی‌ها مقاومت کنند.

محسن مهدوی‌نژاد، جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس هم در این دیدار به ذکر خاطراتی از دوران اسارت خود در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق پرداخت. این آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس در سال 1362 در عملیات خیبر به اسارت دشمن بعثی در آمد و پس از هفت سال اسارت در شهریورماه سال 1369 به میهن اسلامی بازگشت.

captcha