8 نماینده خوزستان در مسابقات قرآن فرهنگیان کشور شرکت دارند
کد خبر: 3524280
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

8 نماینده خوزستان در مسابقات قرآن فرهنگیان کشور شرکت دارند

گروه فعالیت‌های قرآنی: 8 خوزستانی در نخستین دوره از مرحله کشوری مسابقات قرآن فرهنگیان حضور خواهند داشت.

جاسم حسینی‌زاده، کارشناس قرآن اداره نماز، قرآن وعترت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: نخستین دوره از مرحله کشوری مسابقات قرآن فرهنگیان از اول تا چهارم شهریورماه امسال با حضور فرهنگیان خانم و آقا در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان خوزستان با 8 فرهنگی شاغل در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در این مسابقات قرآنی حضور خواهد داشت، گفت: در بخش آقایان سید جاسم موسوی در رشته قرائت تحقیق، مهدی کثیر در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم، عیسی محمودی مرزعاوی در رشته نهج‌البلاغه، مصطفی شاطرپور در رشته الگوی تدریس برتر تدریس احکام به نمایندگی از فرهنگیان آموزش و پرورش خوزستان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

حسینی‌زاده گفت: در بخش بانوان نیز در رشته تحقیق فریحه حسینی بریمی، مجیده بیت عبدالله در رشته حفظ 10 جزء، مهین تقیانی در رشته نهج‌البلاغه، فریبا فرامرزی در رشته الگوی برتر تدریس احکام در این مسابقات شرکت خواهند داشت.

کارشناس قرآن اداره نماز، قرآن وعترت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: این کاروان 8 نفره ساعت 9 فردا دوشنبه 1 شهریورماه به مشهد محل برگزاری نخستین دوره از مرحله کشوری مسابقات قرآن فرهنگیان اعزام می‌شوند.

captcha