نخبگان قرآنی استان لرستان حمایت می‌شوند
کد خبر: 3525300
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

نخبگان قرآنی استان لرستان حمایت می‌شوند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: با شناسایی و معرفی نخبگان قرآنی استان لرستان، این نخبگان از سوی بنیاد ملی نخبگان و اتحادیه مؤسسات قرآنی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: طی جلسه‌ای که امروز ساعت 14 در بنیاد ملی نخبگان با حضور اعضای اتحادیه مؤسسات قرآنی استان، حمزه امیری، رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان، کلانتری مسئول امور نخبگان بنیاد و مریم بیرانوند مسئول امور نخبگان اتحادیه مؤسسات قرآنی استان لرستان برگزار شد، مباحثی مربوط به شناسایی نخبگان قرآنی مطرح شد.
وی ادامه داد: این جلسه در راستای شناسایی و حمایت از افراد سرآمد و مستعدان برگزیدگان قرآنی در حوزه حفظ و قرائت در استان لرستان برپا شد که مقرر شد بنیاد ملی نخبگان، این افراد را مورد حمایت مالی از جمله پرداخت وام‌های خاص برای سرآمدان و مستعدان قرآنی و کمک‌ برای چاپ آثار و غیره قرار دهد.
امیدیان با اشاره به مشمولان حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان اظهار کرد: اتحادیه مؤسسات قرآنی استان بر اساس پارامتر و شاخص‌هایی، اسامی فعالان قرآنی را به بنیاد ملی نخبگان اعلام می‌کند، بنیاد ملی نخبگان افراد را در دو گروه سرآمدان در مقطع سنی بالای 35 سال و مستعدان قرآنی زیر 35 سال با کسب 150 امتیار مورد حمایت قرار خواهد داد.
وی پایان خاطر نشان کرد:در روز یکشنبه 14 شهریور ماه، جلسه‌ای با  افراد مستعد قرآنی معرفی شده از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی استان لرستان با بنیاد ملی نخبگان برگزار خواهد شد.

captcha