زمان ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن کودک و نوجوان تمدید شد/ 23 شهریور؛ آغاز دوره
کد خبر: 3529103
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

زمان ثبت نام دوره تربیت مربی قرآن کودک و نوجوان تمدید شد/ 23 شهریور؛ آغاز دوره

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به‌دلیل استقبال علاقه‌مندان، ثبت نام در دوره تربیت مربی قرآن کودک و نوجوان مجمع‌القرآن فاطمیون گراش تا فردا ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید بصیری، مدیر مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اغاز دوره تربیت مربی قرآن کودک و نوجوان از 23 شهریورماه، عنوان کرد: به‌‌دلیل استقبال علاقه‌مندان از این دوره ثبت نام در این دوره تا فردا، 21 شهریورماه تمدید شد.
وی با اشاره به اینکه دوره فوق از سه‌شنبه این هفته به مدت سه روز برگزار خواهد شد که تا 25 شهریورماه ادامه دارد، تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مهدی‌زاده، نوآور برتر کشور در آموزش کودکان تدریس دوره را برعهده دارد.
وی افزود: متقاضیان برای ثبت نام در این دوره باید دارای شرایط سنی حداقل ۱۸ سال سن و مدرک کارشناسی توجه کنند. همچنین در پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید و به افرادی که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند گواهینامه اعطا می‌شود.
بصیری تأکید کرد: دوره فوق طی دو نوبت صبح و بعداز ظهر به صورت تفکیک در دو بخش بانوان و آقایان در سالن دفاعیه دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار خواهد شد.
captcha