ضرورت رسیدگی جدی دولت پاکستان به مشکلات زائران
کد خبر: 3530940
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
در نشست خبری کویته تأکید شد؛

ضرورت رسیدگی جدی دولت پاکستان به مشکلات زائران

گروه بین‌الملل: دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان طی نشستی خبری در کویته از دولت این کشور حل مشکلات زائران پاکستانی را که عازم ایران و عراق می‌شوند، خواستار شد.

ضرورت رسیدگی جدی دولت پاکستان به مشکلات زائران
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از پاکستان، حجت‌الاسلام راجا ناصر عباس، دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با انتقاد شدید از نحوه عملکرد دولت این کشور در قبال زائران گفت: هرسال هزاران پاکستان برای زیارت عتبات عالیات ایران و عراق از راه کویته به تفتان سفر می‌کنند که این از لحاظ اقتصادی نیز منافع زیادی برای دولت پاکستان دارد؛ اما متأسفانه زائران با مشکلات زیادی مواجه هستند و به بهانه‌های حفظ امنیت و و نداشتن مجوز اذیت می‌شوند.
حجت الاسلام راجا ناصر عباس در نشست خبری خود در کویته اقدام جدی دولت علیه تروریست‌های تکفیری را خواستار شد و افزود: به جای مقابله با تروریست‌ها، نباید برای زائران مشکل ایجاد کرد و دولت باید هر چه زودتر این مشکلات را حل کند.
یادآور می‌شود، همه ساله هزاران زائر حسینی از ایالت سند، پنجاب، خیبر پختونخواه و ایالت بلوچستان پاکستان از طریق مرز میرجاوه، به  ایران و عراق سفر می‌کنند و برای سفر کردن مجبور به اخذ مجوز از دولت هستند و در این راه با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.
captcha