دیدار نخبگان «امیرالقراء» با خانواده شهید کارگر
کد خبر: 3532467
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

دیدار نخبگان «امیرالقراء» با خانواده شهید کارگر

گروه فعالیت‌های قرآنی: قاریان نوجوان طرح امیرالقراء عراق، همزمان با سالروز فاجعه منا، دیداری با خانواده شهیدحاج محسن حاجی‌حسنی کارگر داشتند.

دیدار نخبگان طرح امیرالقراء باخانواده شهیدحاج محسن حاجی حسنی کارگر

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نخبگان طرح امیرالقراء عراق که از روز 28 شهریورماه برای آشنایی با طرح ملی تلاوت و نوجوانان نخبه این طرح وارد ایران شدند، در برنامه‌های مختلف حضور پیدا کردند.
بنابراین گزارش، قاریان نوجوان با حضور در منزل شهید منا حاج محسن حاجی‌حسنی کارگر با خانواده وی دیدار و به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند و این مکان را متبرک کردند.
همچنین، از دیگر برنامه‌هایی که برای نخبگان طرح امیرالقراء در مدت حضورشان در ایران اجرا شد می‌توان به: زیارت حرم مطهر رضوی و محفل انس با قرآن کریم در صحن گوهرشاد، دیدار با مادر شهید علی دوامی در شهرستان ساری استان مازندران و اجرای تلاوت قرآن کریم، زیارت حرم رضوی و حضور در دارالقرآن الکریم در شب عید غدیر، بازدید امامزادگان یاسر و ناصر و اجرای محفل قرآنی، حضور در جلسه قرآن کریم آموزشگاه صراط، استقرار در اردوگاه ساری، محفل انس با قرآن کریم با همکاری مؤسسه طهورا ساری و دیدار با نویسنده بزرگترین قرآن جهان اسلام استاد اسماعیلی قوچانی اشاره کرد.
گفتنی است؛ محفل انس با قرآن با حضور قاریان طرح ملی تلاوت قرآن کریم و گروه امیرالقراء عتبه مقدسه در محل حسینیه الزهرا(س) برگزار شد که سرکنسول جمهوری عراق، حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب، معاونت قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد خراسان رضوی، رمضانی، مسئول دارالقرآن کریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام پژمانفر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  نیز حضور داشتند و همچنین در همایش گل‌های بهشتی حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری استان مازندران به اجرای برنامه پرداختند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۷
0
1
برگزاری مراسماتی که در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای حادثه منا انجام می‌شود باید مورد توجه قرار گیرد
captcha