جلسه ضبط تلاوت اذان‌گاهی قاریان خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3532511
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

جلسه ضبط تلاوت اذان‌گاهی قاریان خوزستان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه ضبط تلاوت اذان‌گاهی قاریان خوزستان با مدیرکل صداوسیمای خوزستان در هفته آینده برگزار می‌شود.

مهدی دغاغله داور بین‌المللی و پیشکسوت قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: رایزنی‌ها با مدیر صداوسیمای استان خوزستان انجام شده است تا ضبط تلاوت قاریان خوزستانی به منظور پخش از سیمای خوزستان در هنگام اذان صورت گیرد.

وی بیان کرد: پیرو این موضوع ما درخواست مکانی برای استقرار در صداوسیما را داشتیم که مسلم رحیمی، مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان قول همکاری را داده است؛ بنابراین به منظور پیگیری این موضوع موسوی والا مسئول امور قرآنی اقدامات اختصاص این مکان را دنبال می‌کند.

دغاغله گفت: مقرر شده در هفته آینده جلسه‌ای برای طرح این موضوع در صداوسیمای خوزستان تشکیل شود.

نماینده شورای عالی قرآن در خوزستان بیان کرد: تعدادی از قاریان استان خوزستان که مورد تأیید شورای عالی قرآن کریم هستند به منظور ضبط تلاوت در این برنامه حضور خواهند داشت. ۱۷ قاری به این منظور انتخاب شده است که همه آنها مورد تایید شورای عالی قرآن هستند.

دغاغله گفت: قاسم مقدمی، سید جعفر ملبوب، سید فواد شوکاوی، ناجی حیدری، سید عباس موسوی، صالح دغاغله، سید جاسم موسوی، عدنان مؤمنین، کاظم آذرپیرا، علی زمانی‌راد، قاسم مختبا، خلیل سواری، مجید آذربو، ایوب تمیمی، محمد دغاغله، عقیل فریسات و ناصر دغاغله قاریانی هستند که قرائت آنها ضبط و به منظور تایید به شورای عالی قرآن کشور ارسال خواهد شد تا پس از بررسی‌های لازم در سیمای خوزستان پخش شوند.

به گزارش ایکنای خوزستان، در ۱۱ اردیبهشت‌ماه ایکنای خوزستان گزارش «پیگیری ایکنا از چرایی عدم پخش تلاوت اذان‌گاهی قاریان خوزستان از صداوسیما» بر روی خروجی ارسال کرد. در این گزارش با قاریان کشوری و بین المللی استان خوزستان گفت‌وگو انجام شد و براین اساس پاسخ و اعلام آمادگیمسلم رحیمی، مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان نیز شنیده شد.

captcha