طرح سپاس از 414 خانواده شاهد و ایثارگر پیشوایی برگزار شد
کد خبر: 3533380
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

طرح سپاس از 414 خانواده شاهد و ایثارگر پیشوایی برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ: طرح سپاس از 414 خانواده شاهد و ایثارگر پیشوا با حضور مسئولین ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران و مسئولین شهرستان پیشوا برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، داود بهارلو، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چهاردانگه در طرح سپاس شهرستان پیشوا در حاشیه دیدار با خانواده شهدا و جانبازان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای انتقال فرهنگ غنی ایثار و شهادت در سطح استان  علاوه بر برگزاری یاد‌واره‌های مختلف شهدا، مراسم نکوداشت و طرح سپاس  را برگزار می‌کند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چهاردانگه با اشاره به نحوه برگزاری طرح سپاس توسط مدیریت کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: اجرای طرح سپاس فرصت مغتنمی است که می‌توان بیش از گذشته با شخصیت شهیدان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و آثار بیشتری از دلاوری و از خودگذشتگی آنان را در اختیار جامعه قرار داد که یقینا این امر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه منجر خواهد شد.
وی در این دیدارهای  معنوی و روحانی یاد و خاطره شهدا  را گرامی داشت و ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران، والدین شهدا را  الگوی بی بدیل صبر، استقامت و بردباری دانست.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چهاردانگه در این طرح با خانواده شهید محمود باصری و همسر شهید محمد سلطانی‌پری و جانباز 45 درصد محمد رضا گلستان بخش دیدار و دلجویی کرد.
همچنین سید‌محمدرضا صالحی، مدیر حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در طرح سپاس شهرستان پیشوا حضور یافت.
مدیر حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این دیدار با اشاره به جایگاه والای شهدا به ایثارگری و جانفشانی شهیدان، ایثارگران و جانبازان اشاره کرد و جایگاه آنها را بسیار والا و ارزشمند توصیف کرد.
صالحی در این دیدار حضور در منزل شهدا و جانبازان و دیدار با خانواده آنها را دینی دانست که برگردن همه آحاد جامعه است و گفت: ما تلاش داریم از هر فرصتی برای ابراز ارادت به قهرمانان واقعی این مرز و بوم یعنی شهدا وجانبازان استفاده کنیم و امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در روز قیامت شفاعت آنها شامل حال ما شود.
وی با حضور در منازل مادر شهیدان احمد و محمود بختیاری و جانبازان علی مراد کتی جانباز 70 درصد و محسن شاهسون جانباز 25 درصد از مقام شامخ آنان تجلیل به عمل آورد.
حجت وجدانی

captcha