امت اسلام ندای عادی‌سازی روابط با اسرائیل را خاموش کند
کد خبر: 3534356
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
علمای بحرین خواستار شدند:

امت اسلام ندای عادی‌سازی روابط با اسرائیل را خاموش کند

گروه بین‌الملل: تعدادی از علمای دینی بحرین در بیانیه‌ای، ضمن محکومیت پیام تسلیت وزیر خارجه بحرین برای مرگ «شیمون پرز»، از ملت‌های عربی و اسلامی خواستند که ندای عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیست را خاموش کنند.

محکومیت پیام تسلیت درگذشت «شیمون پرز»

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «المنار»، شماری از علمای دینی بحرین در بیانیه‌ای، پیام تسلیت «خالد بن‌احمد آل‌خلیفه»، وزیر خارجه بحرین برای رئیس سابق رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: نظام‌های دیکتاتوری همیشه به دنبال ضربه‌زدن به اراده ملت‌های منطقه هستند و طغیان و ظلم خود را علنی کرده‌اند و با بی‌شرمی تمام به تمجید قاتلان و اشغالگران سرزمین و قبله نخست مسلمانان و هتاکین مقدسات اسلامی یعنی صهیونیست‌های خونخوار می‌پردازند.
علمای بحرین در ادامه اعلام کردند: بی‌شک یکی از بزرگترین خیانت‌ها، خیانت به امت، سرزمین‌ و مقدسات آن است و ملت‌های عربی و مسلمان باید صداهای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را که غاصب فلسطین، قدس و سرزمین‌های عربی است، برای همیشه خاموش کنند.
در این بیانیه آمده است: ملی‌گرایی و عربیسم کجاست؟ و کجاست اسلامی که رژیم دیکتاتوری بحرین مدعی آن است، در حالی که وزیر خارجه بحرین در اقدامی شرم‌آور و مغایر با ارزش‌ها و اصول اسلامی و عربی پیام تسلیت برای مرگ پرز می‌فرستد؟
یادآور می‌شود، «خالدبن احمد آل خلیفه»، در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر، مرگ جنایتکار قانا، «شیمون پرز» را تسلیت گفت و در این پیام نوشت: «روح رئیس‌جمهور شیمون پرز در آرامش باشد، مرد جنگ و مرد صلحِ کما کان گریزان از خاورمیانه.»
این توئیت وزیر خارجه بحرین با خشم کاربران عرب مواجه شد و پیام‌هایی اعتراض‌آمیز در پاسخ به این اقدام وی گذاشتند.
captcha