نیروی انتظامی مظهر نظم و امنیت در جامعه است
کد خبر: 3534444
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

نیروی انتظامی مظهر نظم و امنیت در جامعه است

گروه سیاسی: امام جمعه فردیس با اشاره به خدمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی گفت: این نیرو مظهر نظم و امنیت در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت‌الاسلام علی اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، 9 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: قدردان تلاش‌ها و زحمات نیروی انتظامی در در مرزها، جاده‌ها و درون شهر هستیم. اگر تلاش و فداکاری آن‌ها و شهدای نیروی انتظامی نبود، امنیت امروز به خوبی برقرار نبود.
وی افزود: نیروی انتظامی تکیه گاهی است برای کسانی که حقشان ضایع می‌شود و کسانی که در جامعه به فساد و نابهنجاری‌ها گرفتار شده و چشم امیدشان به نیروی انتظامی است.
این مسئول بیان کرد: ممکن است در مجموعه‌ای کاستی وضعف‌هایی هم وجود داشته باشد، خود آن مجموعه باید مراقب باشد تا این فداکاری‌هایی که نیروی انتظامی و امنیتی که تکیه گاه مظلومان جامعه هستند، تحت تاثیر واقع نشود.
امام جمعه شهرستان فردیس با قدردانی و تشکر از سرهنگ احمدی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس وی را از نیروهای خدوم دانست و گفت: از توفیقاتی که در فردیس داشتیم این است که که نخستین فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان متدین و با تجربه زمام امور انتظامی شهرستان فردیس را به عهده گرفت.
ایمانی با بیان اینکه امربه معروف ونهی از منکر کار نیروی انتظامی است، ابرازکرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند که نیروی انتظامی باید جلوی همه را بگیرد و قلع و قمع کند، اینجور نیست باید بسترها را برای این مسئله دستگاه‌های متولی بخ کار بگیرند و آخرین ابزار نیروی انتظامی باشد.
وی ادامه داد: در ماه محرم مبادا به حواشی و قضایای دیگر بپردازیم و هدف اصلی را فراموش کنیم. هدف اصلی شعائر و برپایی مراسم عزاداری امام حسین(ع) بصیرت افزایی است. بصیرت را در دین پیدا کنید، هدفی که اهل بیت(ع) داشتند بهتربشناسیم و بدانیم امام حسین(ع) برای چه به شهادت رسید.
امام جمعه شهرستان فردیس در بخش دیگر خطبه‌های خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: اولین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر فردیس در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود که باید انتخابات با تکیه بر قانون برگزار شود.
وی تصریح کرد: ما نیازی نداریم که از کرج و جاهای دیگر برای کاندیدا شدن به فردیس بیایند و رای مردم این شهرستان را برای شورای شهر بگیرند، ما به اندازه کافی افراد توانمند و با صلاحیت در این شهرستان داریم.
این مسئول تاکید کرد: اگر قرار است شهرداری فردیس از شهرداری کرج جدا شود، باید مراقبت‌های لازم از نظر اموالی که در شهرداری منطقه سه و 10 کرج دارد، صورت بگیرد.
ایمانی در پایان گفت: این اموال و نیروهای توانمند و خوب در شهرداری فردیس بمانند و حتی بخشی از این اموال و نیرو به شهراری کرج برده نشود.
captcha