بازدید پاپ از مسجد «حیدر» باکو
کد خبر: 3535103
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

بازدید پاپ از مسجد «حیدر» باکو

گروه بین‌الملل: پاپ فرانسیس، رهبر دینی کاتولیک‌های جهان در سفر خود به جمهوری آذربایجان دیروز یکشنبه، 11 مهرماه از مسجد «حیدر» در باکو بازدید کرد.

بازدید پاپ از مسجد «حیدر» در آذربایجان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری «رویتر»، پاپ فرانسیس دیروز یکشنبه، 11 مهرماه در در دیدار با رهبران جوامع دینی در مسجد «حیدر» در باکو گفت: نباید اجازه دهیم بیشتر از این اعمال خشونت‌آمیز با اسم خداوند تکرار شود و نام مقدس خداوند باید مورد تحسین و ستایش قرار گیرد نه اینکه مورد استفاده اعمال نفرت‌انگیزانه و ضد بشری واقع شود.
پاپ افزود: خداوند نمی‌تواند برای مقاصد شخصی و خودخواهانه، همچنین برای توجیه استعمارگرایی و استعمارگری مورد استفاده قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: همگی ادیان علیه هرگونه خشونت قومی و ایدئولوژی باید تلاش کنند.
پاپ فرانسیس افزود: باید هرچه بیشتر تلاش کنیم تا آزادی انسان‌ها تأمین شود و در این صورت صلح هم در جهان برقرار می‌شود.
گفتنی است، این نخستین سخنرانی پاپ در کشوری است که بیش از 9 میلیون مسلمان داشته و اکثر آن‌ها را جمعیت شیعه تشکیل می‌دهند.
اجرای آیین دینی در کلیسای کاتولیک باکو، دیدار با رئیس اداره مسلمانان قفقاز و رهبران مذاهب دیگر جمهوری آذربایجان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه پاپ به جمهوری آذربایجان بود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خلیل
|
United States of America
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۰
0
0
جنابب پاپ در قرآن مجید خداوند فرموده از باز گو کردن گناهان بپرهیزید وطبق فرمایش باریتعالی از هم اکنون سیستم کر شدن برای تمام کشیشان اجرا خواهد شد حق شنیدن اعتراف را ندارید .
captcha